Jeg håber at kunne lande i denne terminsgruppe :-)…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Jeg håber at kunne lande i denne terminsgruppe :-)…

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Filippa3Filippa3
    Medlem

Jeg har tidligere haft skrevet herinde, hvor vi planlagde at vi skulle starte med projekt baby tidligere på året. Vi kom fra det igen, da der var omrokeringer på min mands arbejde og vi var lidt i tvivl om, hvorvidt at han stod til at blive fyret….der skulle skæres en del i afdelingen. Heldigvis var han “fredet” og den samlede afdeling stod klar i aprilmåned og fyringerne var ophørt. På mit eget arbejde blev der fyret een enkelt fra min afdeling, så vi kunne godt mærke at krisen lurer…….Derfor valgte vi at vente lidt endnu med projekt barn, da der simpelthen var for meget om ørene på os begge. Efter al den strukturtumult trængte vi bare til at slappe helt af, nyde en god sommer med vores to børn og starte langsomt op her i efteråret…og det er jo nu 🙂 🙂 🙂

Nu er vi klar, min mand er faktisk blevet forfremmet til afdelingsleder og vi føler at vi har meget bedre overskud og ro omkring os nu.

Vi startede på projekt baby efter jeg sidst havde menstruation for nogle uger siden og vi nåede (og når) at sexe en del 🙂 Nu glæder vis os over, at vi faktisk er startet på projektet og er godt i gang…

I følge min egen beregning, så skal jeg have min mens igen onsdag den 26 september – som jo så skal blive væk forhåbentligt. Måske jeg kunne finde på, at teste få dage før…..så spændende.

Hvornår kunne i andre teste positiv? Og de der High Sensitive test er de gode??

BABYSTØV TIL JER ALLE 🙂

frumunkebofrumunkebo
    Medlem

Hej

Jeg har lige testet positiv i torsdags og jeg havde sidste menstruations første dag den 27 august så min beregnede termin er den 3 juni. Så det vil sige at vi må være præcis lige langt henne hvis du er gravid og du burde derfor også kunne teste dig selv nu. Jeg brugte en test købt i Kvickly og det var sådan en tidlig test. Derudover kan jeg også godt mærke jeg er gravid – kvalme, ømme bryster mm. Kunne være sjovt hvis du også er gravid – jeg har også 2 børn i forvejen så lidt spændende at kunne følge hinanden måske.

frumunkebofrumunkebo
    Medlem

Har du ellers nogle symptomer der måske kunne indikere at du er gravid – selvom det selvfølgelig ikke er alle der kan mærke det eller ved hvad de skal mærke efter?

frumunkebofrumunkebo
    Medlem

Min cyklus har i hvert fald altid heddet 26-28 dage imellem men hvad plejer der at være imellem dine? Måske der bare er forskel på tests og måske også på hvor meget hormon hver person producerer. Tog du testen om morgenen? Du må vente lidt og så ellers prøve en ny test. Krydser fingre.

LækkermåsLækkermås
    Medlem

Den har vaklet meget mellem 28 og 31 dage.. Og måske det er for tidligt at teste.. Jeg tog den også her i eftermiddags.. Måske jeg burde tage den om morgenen… og have lidt tålmodighed.. 🙂

LækkermåsLækkermås
    Medlem

Stort tillykke med testen frumunkebo 🙂 Hvor er det dejligt.. smiler.. Det gør dog også mig lidt forvirret..

Jeg havde første dag i sidste mens. den 23 august og testede i dag – men den var negativ – men tænker – burde jeg så ikke have fået min menstruation??

Filippa3Filippa3
    Medlem

Og tillykke til alle jer som allerede har testet positiv. Hvor må det være skønt at have vished.

Og ja det kunne være spændende at følges 🙂

Filippa3Filippa3
    Medlem

Hejsa

det var spændende at læse, at folk så småt er gået i gang med at teste….jeg ved at det er for tidligt for mig at teste nu, da min mens kommer med 28-30 dages mellemrum og varer altid 7 dage,,,,derfor har jeg også først ægløsning senere…så i dag (hvis jeg er gravid), så svarer det til ca 3+0 eller 3+1, hvorfor det er for tidligt at teste….tidligst fra på onsdag vil jeg mene…ved mine sidste to graviditeter testede jeg positiv ved 4+2 eller deromkring….

Kvinder har jo ægløsning på meget forskellige tidspunkter i cyklus, hvor det også er ret forskelligt hvornår at der testes positivt.

Jeg synes at det er svært med symptomer, da mine mestruationssystomer og graviditetssymptomer er ens…???!!! Så det kan gå begge veje.

Vi må krydse fingre for at alle kommer med 🙂

LækkermåsLækkermås
    Medlem

For blot en uge siden kunne jeg mærke, at mine hormoner kørte af sted for fuld skrue, men nu er de faldet til ro igen..

Jeg har jo 3 børn i forvejen, men det er 8 år siden sidst, så dette er jo lidt en efternøler 🙂

frumunkebofrumunkebo
    Medlem

Krydser fingre for at der snart er en positiv prøve 🙂

MissSåderupMissSåderup
    Medlem

Puha… Jeg kan godt følge jer.. Jeg havde første mens dag 5. sep. efter at have smidt p-piller… Og har aldrig haft uregel mæssig perioder før eller efter de par gange jeg har været på pillen… Så jeg skulle have haft min mens d. 26… Kom ikke… Var ved lægen i tirsdags, efter smerter i underlivet mandag… Den var negativ… Nu tog jeg så tilfældigt en her for en time siden… Synes bestemt at jeg anede en streg…. Ved bare ikke hvad jeg skal mene… De fleste siger jo at en streg er en streg… For der var ingen streger de andre gange… Men jeg må jo ringe til lægen igen imorgen tidlig… Og håbe på det bedste.. Og at jeg bare var længe om at teste positiv… Jeg vil gerne opload et billede, men min telefon gider ikke sende til min mail, så det må jeg kigge på lidt senere… Så kan I jo komme med jeres bud på det…

marliamarlia
    Medlem

Jeg havde sidste mens første dag d. 1. Sep og jeg tog min test d. 1. Okt. (den dag jeg “skulle” ha haft min mens). Så har termin d. 8 juni.. Er så spændt på hele forløbet, da det er min første <3
    God vind til alle..

frunielsenfrunielsen
    Medlem

Det siges at man skal være mellen 4 og 5 uger henne før at man kan få en positiv test:)

Held og lykke 🙂

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.