Træthed?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    BabypinkSBabypinkS
    Medlem

Hej igen alle i gruppen.
    Så kommer endnu et spørgsmål fra mig. Hvordan ser det id for jer og træthed? Jeg er i uge 27 (26+5) og er simpelthen så ubeskriveligt træt. Har ikke været plaget af træthed eller noget tidligere. Men denne uge har været helt slem.
    . Er så træt at jeg tror jeg kan sove 24 timer i døgnet nærmest. Hvordan oplever i andre det?
    Ellers har jeg ingen gener.. Spiser og drikker massere af væske osv. Så tænker ik det er på den måde mangel på energi.
    Håber i andre vil dele erfaringer? ;o).
    God weekend. Mvh Babypinks

MarumseMarumse
    Medlem

Pudsigt… Jeg er også 26+5 🙂 Hvor skal du føde henne?

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det med den ubeskrivelige træthed. I denne uge har jeg slet ikke kunnet holde mig selv ud fordi træthed gør mig smågnaven, så jeg er virkelig dårligt selskab.

Om morgenen er jeg så træt, at jeg tror at jeg er ved at blive syg. Føler mig svimmel, tung i hovedet og træt helt ind i knoglerne. Det fortsætter langt op ad formiddagen, og så har jeg et par timer om eftermiddagen, hvor jeg er nogenlunde frisk. Efter arbejde laver jeg mad og spiser sammen med min kæreste, og så klasker jeg fuldstændigt sammen på sofaen. Jeg er klar til at gå i seng lige efter aftensmaden, men prøver at holde i et par timer, så min kæreste også har lidt glæde af mig.

Hvordan sover I om natten?

Jeg sover godt i et par timer, men når jeg har været opppe for at tisse midt om natten, kan jeg ikke falde i søvn igen. Så kan man ligger der, og tælle timer til man skal op. 

Bortset fra træthed og en smule bækkensmerter synes jeg at det er en fest at være gravid 🙂 Det er totalt hyggeligt at mærke liv i maven, og jeg synes at folk reagerer meget positivt på én når man slæber rundt på en stor vom 🙂 

Håber at det går godt med jer derude. Hav en rigtig god weekend.

BabypinkSBabypinkS
    Medlem

Det er da lidt sjovt. Har termin 9 dec. Skal føde i viborg, hvad med dig?. Jeg har simpelthen også været latterligt træt den sidste uge. Har ik ondt eller noget (heldigvis 7-9-13 osv). Men jeg har det på samme måde som dig. Er oppe ca hvert 3 time om natten for at skulle tisse. Jeg har det også fint med at være gravid og bære rundt på en meget aktiv lille pige <3. Rart at høre jeg ik er den eneste der kan "falde i søvn over aftensmaden" :D.

mallewmallew
    Medlem

Hej :O)

Jeg er i uge 26 og er heldigvis ikke så træt i øjeblikket, men det kan være det kommer. Er heldigvis ikke oppe for at tisse om natten – det kan være det er derfor, jeg ikke er helt smadret. Jeg synes jeg, i min sidste graviditet fandt ud af, at jeg har held med at tisse flere gange inden jeg går i seng – altså lige vente 5 min og så tisse igen – det holder altså indtil videre – ved dog godt at det desværre ikke holder på sigt:O)

MarumseMarumse
    Medlem

@BabypinkS:

Jeg skal føde på Hvidovre, da jeg bor på Vesterbro i København. Jeg satser lidt på at ramme d. 12.12.12. det ville da væe skægt 🙂

@mallew:

Det der med at tisse et par gange lige inden man går i seng er et godt tip. Det har virket for mig et par gange, så tak for tippet 🙂

BabypinkSBabypinkS
    Medlem

;o). Jeg har på fornemmelsen at jeg føder i november. Men ellers vil jeg gerne ramme 2-12-12. Min kæreste har 2 drenge i forvejen fra et tidligere forhold. Og den ældste er fra 02-06-06. Den næste fra 02-09-09. Så kunne det da være sjovt at vores lille pige kom 02-12-12. Så der lige 3 år og 3 måneder imellem dem alle :D. Men lad os nu se…. De kommer når de vil ;o).

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.