Vægt status?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    BabypinkSBabypinkS
    Medlem

Hej i gruppen.
    Hvordan ser jeres vægt status ud? Jeg er i uge 27 og har taget 6,5 kg på. Ved ik om det meget? Eller hva det er.. Hvordan ser det ud hos jer andre? Håber ik jeg er den eneste nysgerrige i gruppen? Mvh Banypinks

27_2727_27
    Medlem

Jeg er også i uge 27, og har taget 6 kilo på. Jeg tager det ikke så tungt, har hørt mange skræk historier om folk der både tager 20 og 30 kilo på. Så alt taget i betragtning, med vægt på barn og så videre, tror jeg det er meget normalt 🙂

MarumseMarumse
    Medlem

Jeg er også i uge 27, og har vist taget ca. 8-9 kg. på. Begynder at føle mig lidft tung.. 😉

Uge 25 i morgen 🙂

Min vægt er minus 4 kg, det har bare flyttet sig til bryster og mave 🙂

Spiser normalt så klager skam ikke 😀

AnsepAnsep
    Medlem

Hej

Jeg er også i uge 27 og har taget 9 kilo på. Spiser normalt (Måske lidt for meget slik) men cykler osv. 

Ifølge kurven her på gravid.dk er det meget normalt med 9 kg på nuværende tidspunkt. http://www.gravid.dk/artikler/bmi-og-vaegt-nar-du-er-gravid.html 

/A (ny i December 2012-gruppen) 🙂

mallewmallew
    Medlem

Hej :O) Er i uge 26 og har taget mellem 6-7 kg på. Jeg vejede 52 inden jeg blev gravid, tog omkring 9 kg på sidst jeg var gravid, så det kommer nok ikke til at holde denne gang:O) He he…Pyt!! Tror ikke man skal bekymre sig så meget, men bare sørge for at spise fornuftigt..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.