så kunne jeg ikke vente længere……

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2013 så kunne jeg ikke vente længere……

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    chvalterchvalter
    Medlem

så jeg har bestilt tid til en kønsscanning i morgen tidlig selvom jeg har tid til MD den 7/9, hvor de jo også vil kunne se kønnet. Men nu vil jeg altså have nysgerrigheden stillet, så jeg kan gå i gang med at købe tøj m.m. for vi har jo intet tilbage eftersom vi ikek skulle have flere børn.

Er SÅ spændt – har helt sommerfugle i maven. Mine drenge ønsker sig en lillesøster – har forklaret dem, at man ikke selv bestemmer og det godt kan være det er en lillebror, meeeeen så kan vi da bare bytte ham, mener de ha ha ;o) Personligt er jeg ligeglad  – det er klart jeg synes det kunne være sjovt med en pige, når jeg kun har drenge (og der ellers også kun er drenge i familien), men kan mærke jeg ikke bliver “skuffet” hvis de siger det bliver en dreng…så står jeg bare med et forklaringsproblem overfor mine drenge ;o)

Min mand er ikke hjemme, så det bliver min mor og drengene der skal med :o)

charlotte

19+6

PerBisPerBis
    Medlem

uh hvor bliver det spændende 🙂 Kan godt forstå du er ved at springe i luften af nysgerrighed og ja så er det bare så hyggeligt at begynde at købe lidt ind 🙂

Skriv når du ved noget 🙂

EnnaK81EnnaK81
    Medlem

Spændende;-) Håber det bliver en god scanning. Jeg synes også det var lang tid at skulle vente til uge 20… Nu er jeg blevet MD scannet og overvejer en 3D scanning, bare for at se ham igen. Min nysgerrighed kan SLET ikke stilles.

Knus

chvalterchvalter
    Medlem

Så fik jeg endelig tid til at skrive. Det var en god scanning – det bliver den 3. dreng i rækken og han ser sund og rask ud :o) Så bliver det spændende til MD scanning på fredag – håber de siger samme køn, så jeg kan komme i gang med at shoppe ;o)

missq4missq4
    Medlem

dejligt med en god scanning og stort tillykke med endnu en lille prins 😉

hehe hvor sjov det var lige det mine drenge også sage vi kan da bare bytte hvis det ikke er en lille søster men de fik deres ønske opfyldt og jeg havde det lige som dig at en pige ville være sjovt men en dreng ved man hvad er 😉 men jeg må indrømme at jeg knip en tåre da vi var til køns scanning begge drenge var med det kan også være at det var derfor for den store af mine drenge blev også bare så glad at han var også lige ved at græde

chvalterchvalter
    Medlem

mine drenge var også med til scanning. Den lille var ret ligeglad og havde mere travlt med at hoppe i en stol, men vi store dreng synes det var helt fantastisk at se lillebror. jordemoderen måtte flere gange gøre tingene om, fordi Elias ikke lige fik det hele med og skulle se det igen ;o)

Skal til MD scanning på fredag – så må vi se om de er enige der.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.