Skift af mødregruppe

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Skift af mødregruppe

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Mette LHMette LH
    Medlem

Hej allesammen

Hvordan har I allesammen det? Her går det rigtig godt. Lille manden udvikler sig og er en glad baby som smiler til næsten alle han møder 🙂 

Jeg har oprettet dette indlæg fordi jeg har brug for noget hjælp. Jeg flytter her midt i August så der er massere at lave der hjemme med at pakke vores liv ned for at flytte til Ballerup hvor vi har fået lejlighed. Jeg har ikke længere kontakt med min mødregruppe hvor vi bor og vil derfor gerne skifte mødregruppe når vi flytter. Er der nogen af jer der har erfaring med det og ved hvad jeg skal gøre i den forbindelse? Skal jeg bare kontakte sundhedplejerskerne i ballerup eller?

Håber I allesammen har det godt 😀

Kærligst Mette

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Mette.

jeg har lige helt tilfældigt set at du har skrevet et indlæg – troede at dette forum var helt “dødt”…

Godt at høre at det går dig og den lille godt 🙂 Jeg ved ikke hvordan man kan skifte mødregruppe – men prøv da at kontakte sundhedsplejersken i Ballerup – man må kunne finde noget på nettet.

Og så kan jeg tilføje at du jo så næsten bliver min “nabo” – jeg bor i Smørum – det er 4 min med s-tog til Ballerup 🙂 Hvis du har lyst kan vi mødes en dag i Ballerup Centeret til en kop kaffe.

Held og lykke med flytning.

Knus, Karina

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej Karina

Jeg tror også at denne gruppe er ved at dø. 

Jeg har gjort som du forslog og kontaktede sundhedsplejerskerne i ballerup. De var rigtig søde og de vil se på mulighederne for at jeg kan komme i en gruppe der ude 🙂 Intet er dog sikkert så nu må jeg vente og se 🙂

Jeg vil rigtig gerne have en kop kaffe med dig, det kunne være enormt hyggeligt. Jeg har tid fra d. 27 August, så skulle flytningen være overstået 😉

Knus her fra 😀

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Mette

Jeg krydser fingre for at det lykkes at finde en gruppe hvor du kan være med. Der er jo rigtig mange grupper, hvor en springer fra af den ene eller den anden årsag – så mon ikke der er et sted hvor det kan lykkes 🙂

Jeg håber at det går godt med flytningen – det er en stor mundfuld med en lille baby – håber at i har nogle villige hænder til at hjælpe jer 😉

Det bliver da hyggeligt at ses igen til en kop kaffe, når du er kommet over flytningen. 

Tænker om vi skal skifte til FB eller til mail?! Det er lidt lettere at kommunikere derigennem end her…

Du kan kontakte mig på kgj78@hotmail.com (Karina Groth Jørgensen)

Knus til jer 😀

PS – hvis der er nogle af jer andre, som nu sidder og læser med og som også vil med ud og drikke kaffe – så bare skriv her 🙂 eller på de ovennævnte steder til mig 😀 Bare lige skriv at i er herindefra 😉

Herlev70Herlev70
    Medlem

hej med jer!

ja dagene flyver og det går bare så stærkt synes jeg!

Vi har lige holdt barnedåb for Mathias i søndags og dagen efter tog vi afsted på ferie i mine svigerforældres sommerhus i rørvig. Her sidder jeg så nu og ser tilfældigt på min “gamle” gruppe som jeg skrev med før og omkring fødslen.

Kunne stadig være rart at mødes og sludre synes jeg. Jeg bor i herlev – så det er heller ikke langt med toget jo.

Men jeg vil ihvertfald lure her når jeg kommer fra ferie på tirsdag og er hjemme hos mig selv. I kan også kontakte mig pr facebook. jeg hedder “lene l. andersen” der.

kh 

herlev70/lene

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Lene

Det er da godt at du også har kigget tilfældigt herind. Jeg tror, at der er noget galt med notifikationerne… Jeg skrev herinde tidligt på sommeren, og der var der ingen, som svarede tilbage… 

Jeg har så jævnligt kigget herind for lige at se, om der skulle være nogen, som skrev herinde – og det var der så nu 😀

Herlev er jo også tæt på, så vi burde da sagtens kunne finde ud af at mødes. Jeg går ind på FB og finder dig. 

Knus, Karina

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Mette

Hvordan går det med flytningen? Er I ved at være kommet på plads? 

Knus Karina

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej

Det går godt med flytningen, vi er ved at være lidt på plads med det meste men der er stadig kasser men de må lige ven uge. Gider ikke flere kasser lige pt 😉

Hvordan går det med dig? Hvad med at få en kop kaffe inden for overskuelig fremtid?

Kærligst Mette

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Mette

Det er da dejligt at I er ved at være på plads – jeg kender godt til det, at man lige får brug for en pause fra kasserne 🙂

Her går det ok – Tobias udvikler sig fint og er en dejlig glad dreng. Jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en kop kaffe snart. 

Vi kan mødes i Ballerup Centeret en dag. Jeg har dog lidt meget om ørerne i disse uger. Tænker om vi skal skrive sammen via mail eller FB og finde en dag?! Jeg har skrevet i en af mine andre indlæg her mine oplysninger 🙂

Glæder mig til at se dig igen.

Knus Karina

Kallie3Kallie3
    Medlem

Hej Allesammen

Kan ligeså godt lade bomben springe…. Anthon skal være storebror. Til April…

Så der bliver noget at se til i det lille hjem.

Men ellers har vi haft en stille og rolig sommer, det er kun storebror der har været ude at rejse her. Min søster havde ham med 2 uger i Egypten og han nød det.

Knuz fra Lene og Anthon og det lille spir..

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Lene/Kallie3

Jamen så må man da hellere ønske tillykke med den kommende familieforøgelse 🙂 Kan godt se at I vil få nok at se til 🙂

Knus, Karina

Kallie3Kallie3
    Medlem

Takker….

Ska til lægen på mandag, så det er stadig lidt uvirkeligt og hemmeligt:-)

kajo78kajo78
    Medlem

uha uha – hvor spændende.

Du må da gerne komme med updates engang imellem 🙂

Kallie3Kallie3
    Medlem

Det skal jeg nok….

Det kunne faktisk været meget rart at mødes med andre mødre til drengebørn. Er nemli havnet i en mødregruppe med kun piger. Men de er godt nok søde de små tøser vi er havnet sammen med og det er deres mødre også. Men savner nogle drengebørnsmødre, så skriv endelig hvis i skal mødes:-)

Kallie/ Lene

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Lene / Kallie3

Jamen, det kunne da være rigtig hyggeligt at mødes – her er der jo næsten kun drengebørn 🙂

Hvor er det nu at du bor? Jeg bor i Smørum…

Som jeg har skrevet tidligere – det er lidt lettere at skrive gennem mail eller Facebook – du er velkommen til at skrive til mig der – så kan vi finde en dag 🙂

🙂 Karina

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.