så har jeg født….!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2012 så har jeg født….!!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    solksolk
    Medlem

jeg havde termin den 30/7-12 men sådan ville rumle det ikk….

fredag den 27/7 gik vandet kl 23.10 og veerne starter og jeg fik kaldt manden hjem fra arbejde og vi tog ind til tjek på fødegangen….

vi ankommer 23.45 og får af vide at der lige vil gå et øjeblik så ville jordmoderen på nattevagt komme og tjekke mig…. lidt over midnat kommer JM og tjekker mig og siger jeg er 2 cm åben og hun ville have kørt en strimmel for at se om rumle har det godt nu hvor vandet er gået…… jeg bliver sat til apperatet og vi venter lidt men da veerne bliver værre og værre beder jeg om at få lov til at ligge på siden istedet det fik jeg lov til men så kunne JM ikk fange hjertelyd og til sidste beder jeg om at komme op og stå lidt tid inden jeg skal tilbage på ryggen og ligge….. da jeg kommer ned og ligge igen vil JM lige undersøge mig igen og der er jeg 7 cm åben kl er 00.40 og hun siger at vi finder lige en fødestue til mig…..

så kommer vi på fødestuen og veerne arbejder stadig godt….. JM er inde ved andre i mellem tiden og kl 1.30 beder jeg om smertelindring og det eneste jeg kan få er saltvandspapler (bistik) da jeg er så langt som jeg er og har pressetrang….. bistikkene virker og jeg mærker ikk veerne så meget mere kun pressetrangen kommer endelig op på fødelejet……

kl 02.25 må jeg endelig presse efter instruktion af JM og 2 presveer senere kl 02.29 er rumle født….

det viser sig at rumle er en pige på 3620 gram og 50 cm og som nu hedder gabriella…….

vi blev indlagt på barselgangen sammen med min mand og alt gik meget nemt til det er første gang for os begge og her i eftermiddag er vi så kommet hjem og er ved at finde os til rette (det samme er vores 2 katte) og alt går fint….. vores gabriella er indtil videre meget nem……

knuz sonja og gabriella 4 dage gammel……

solksolk
    Medlem

ja det var ihvertfald et hurtigt forløg og jeg vil da ozz sige godt uden at have noget at sammenligne med…….

JasbedJasbed
    Medlem

Stort Tillykke med Gabriella 🙂

Det lyder som om du har haft et hurtigt og godt forløb!

Hilsen en vraltende og fed højgravid, som glæder sig til det bliver hendes tur 😉

KBH-KKBH-K
    Medlem

Jeg hopper med på en lykke ønskningen 🙂

TILLYKKE med jeres lille / store nye datter.

Selv har jeg været til tjek på Riget i dag (vedr igangsættelse, søndag kl 17). Og min mor gjorde mig opmærksom på at der kom en yngre pige ind på afdelingen MED veer – hvilket var tydeligt at se :/

Tænk at din fødsel allerede er overstået 🙂
    Som de andre skriver, lyder det som om at det er gået hurtigt og relativt godt – selv om du måtte nøjes med “bistik”.

Ønsker jeres lille familie al held og lykke … og lidt søvn 😉

Kbh-K

CamelCamel
    Medlem

Stort tillykke med prinsessen 🙂

Er kun en anelse misundelig, men vi andre står jo også snart for skud…

Stort tillykke:-) Det lyder som om det ikke kunne ha været gået nemmere..
    Helt fantastisk for jer alle 3..

Jeg glæder mimg bare til det bliver min tur, senest i weekenden:-)
    Held og lykke frem over med jeres lille prinsesse..

strutstrut
    Medlem

Stort tillykke…lyder som et dejligt forløb. Held og lykke fremover med gabriella. Mange hilsner strut

P JensenP Jensen
    Medlem

Stort tillykke med jeres lille datter!!

Og sikke et hurtigt forløb.

Held og lykke med hende og til jer andre der ikke har født endnu – så held og lykke til jer også.

Glæder mig til jeg selv holder mit barn i armene!

Mange hilsner P Jensen

PapegøjenPapegøjen
    Medlem

Også stort tillykke herfra!

Glæder mig VIRKELIG meget til det bliver min tur. Håber jeg får et forløb som dit, det lyder som noget af en drømmefødsel.

Håber det går rigtig godt med din lille pige.

KH Papegøjen

Lidt sent tillykke fra mig også 🙂 Jeg håber I har nydt den første tid og har det godt.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.