Termin..??

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter

Jeg havde også en rigtig god fødsel af min første datter, noget jeg ser tilbage på med stor glæde. Der er heldigvis mange positive historie omk fødsler og det er dem man skal lytte til.
    Held og lykke med jeres fødsler

CamelCamel
    Medlem

Jeg har også termin d. 11/8. Det er vores 3. barn. Vi har 2 piger fra 4/10-05 og 23/6-07 og denne gang venter vi en lille dreng.

Mine 2 foregående fødsler har været igangsat før termin, grundet mild svangerskabsforgiftning, og er forløbet rigtig fint. Jeg fik at vide at jeg muligvis ville ende i det samme forløb igen, men indtil videre ikke noget alarmerende, så får nok en fødsel der forløber helt af sig selv denne gang…

Pøj pøj til alle 🙂

Camilla (37+0)

Hej,

Jeg har termin 12/8 og vi venter os en lille pige, som er vores første. Vi glæder os rigtig meget, men mangler stadig at få nogle enkelte ting på plads før vi føler os helt klar til at nu er det nu! Så er det ekstra vildt at tænke på, at jeg er 37+1 i dag og at hun faktisk kan komme når som helst nu! 🙂

Held og lykke med fødslerne til jer alle – jeg glæder mig til at høre om dem på den anden side 😉

Mvh. Solskin2012

lorena11lorena11
    Medlem

Hej jeg har også termin den 12\8 sjovt min jordmor mener jeg kun er i uge 36 jeg venter en dreng Oliver og vi har 5 piger

lorena11lorena11
    Medlem

Den største af vores piger vejet 4750 🙂 er der nogen der har født 😀

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.