Termin..??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    P JensenP Jensen
    Medlem

Hej.
    Jeg har også termin d. 11/8 og jeg venter også en dreng. Jeg glæder mig også helt vildt til at møde ham! Jeg synes efterhånden også at maven er ved at være rigtig stor, så det er rart at der ikke er så lang vej igen 🙂 Held og lykke med fødslen.
    P Jensen

Hej piger..

Nu er jeg ved at kunne mærke spændingen forventningens glæde for at møde min lille prins..
    Det ku jeg forestille mig i andre også er, og der må da være nogen a jer er er lige oppe over.. Glæder mig ihvertfald til at læse jeres fødselsberetninger..

Men hvornår har i alle termin, og hvad venter i og har i større børn..??

Jeg har termin d. 11/8 og venter en dreng., Jeg har i forvejen en dejlig datter fra d. 31/8-10..

Hilsen Maria 35+3

KBH-KKBH-K
    Medlem

Jeg glæder mig bestemt også til at møde Spunken. Terminen er sat til d. 29. juni. Men fredag skal jeg forbi min JM – og dér satser jeg på, at få en afklaring på om han evt skal ud nogle dage før eller senest d. 29.
    I dag har jeg været forbi en Osteopat og han var slet ikke i tvivl om at Spunken var HELT KLAR til at poppe ud og møde verden 🙂

– jeg tænker “hver dag kan blive en fest, nu!”

Og held og lykke … må I få alle jeres ønsker opfyldt

solksolk
    Medlem

jeg har termin den 30 juli og det er den første for os og vi ville ikk vide kønnet så nu er vi ozz begyndt at vente på at rumle melder sin ankomst…….

knuz sonja 37+1

JasbedJasbed
    Medlem

Jeg har termin d.22 august og skal have en dreng. Jeg har i forvejen en dreng fra 1/8-07 og vi glæder os alle enormt meget til at lillebror kommer til verden 🙂

Held og lykke allesammen 🙂

strutstrut
    Medlem

Hej,
    Jeg har termin den 18. August og vi venter os en lille pige. Det er vores første Barn og vi glæder os rigtig meget. Det blir så spændende, men kan da også mærke sommerfuglene i maven selvom jeg ikke troede der var plads til mere end baby derinde;-)

KBH-KKBH-K
    Medlem

@ Strut

Nu ved jeg jo ikke om der er 100% hold i det. Men har du kigget på den kinesiske kalender for drenge/pige børn?
    Den har holdt stik på både mig, min lille og storesøstres børn – Mystisk eller tilfældigt… ?!?! 😉

strutstrut
    Medlem

Er jeg virkelig den eneste der venter mig en lille pige??? Det blir da en drengemåned august så:-)

Jeg har kigget i den både denne gang og sidste gang, og der har det også været rigtig nok uanset hvordan man har vendt og drejet det.. Men ved ikk helt om jeg tror på det er mere end bare et tilfælde..

strutstrut
    Medlem

Ja, den sagde godt nok også at jeg ville få en pige:-) men vælger nu at tro det er en tilfældighed…

Hey Tøser.
    Jeg har termin den 25 august, og venter en pige. Vi har i forvejen en dejlig pige fra november 2009. Glæder mig først og fremmest til at gå på barsel, og bare nyde den sidste tid i eget tempo.
    Held og lykke til jer alle og nyd sommeren

barn03barn03
    Medlem

Jeg har termin 21/8, og vi kender heller ikke kønnet. Har i forvejen en pige fra 29/10-05 og en dreng fra 11/8-08. Jeg har dog ikke så travlt med at få den lille ud, for vi har i weekenden rykket taget af vores hus, for at få bygget en 1. sal på. Dog skrider arbejdet planmæssigt fremad, men vi er hele familien inkl. hund flyttet ned i kælderen hvor de store deler værelse, og vi har kombineret soveværelse/stue/spisestue/køkken. Så den lille behøver ikke komme før tid 🙂

Jeg håber alle får en god oplevelse med fødslen, jeg glæder mig, har synes det var fantastisk at føde begge de to store.

Kh Maria 34+6

strutstrut
    Medlem

Hej Maria,
    Hvor er det dejligt der endelig er en har haft to gode fødsler. For alle os der skal føde for første gang er det dejligt at høre lidt positivt omkring det at føde i stedet for de altid kun er det hårde og negative… Det er jo nogle gange en konkurrence om hvem der har haft den værste og mest hårde fødsel når kvinde fortæller…Så tak for det 🙂 det var lige hvad jeg trængte til at høre…

Pøj pøj med ombygningen, lyder hårdt, men man klarer jo sjovt nok altid det hele… Men kan godt forstå du ikke ønsker den bette kommer før tiden;-)

tapasotapaso
    Medlem

Har termin den 24/8 og vi kender ikke kønnet. Har en pige fra december 08.

JasbedJasbed
    Medlem

Til den sidste ventetid vil jeg lige anbefale en sjov bog (mest til flergangsmødrene).

“Hvornår er det min tur til at skrige?-da jeg blev mor for anden gang.” af Karin Heurlin, People’s Press.

Jeg er lige blevet færdig med den og synes den hjalp på min rastløshed, når jeg ikke lige gad sy et ekstra betræk til ammepuden eller andre redebyggeragtige initiativer. Nogen der kan anbefale lidt god/sjov læsning omkring børn og familielivet.

Til førstegangs mødre vil jeg så også lige tilføje at fødslen af min søn Noah for 5 år siden forløb lige efter bogen. Jeg tænker tilbage på den med glæde og håber at denne fødsel bliver lige så god. Så er der endnu en lykkelig fødselsberetning til samlingen 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.