God sommer

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    kajo78kajo78
    Medlem

Hej allesammen

Ja, så er det jo ved at være sommer – selv om vejret vist ikke helt har fundet ud af det endnu 😀

Jeg håber at I alle får en rigtig dejlig sommer med en masse gode oplevelser i de små familier.

Her har jeg lige sendt sønnen hjem til sin far og får ham først igen om 12 dage…. det er rigtig lang tid…

Når han kommer hjem til os igen – så skal vi afsted mod Jylland og året camping tur. Vi skal starte med at være en uges tid i Vorbasse – det er 15 min kørsel fra Legoland, hvor vi har købt årskort til 🙂 Så går turen nordpå, hvor vi så skal ligge helt ud til Vesterhavet og vil derfra køre ud og se en masse ting. 

Vi har holdt generalprøve i pinsen, det gik rigtig godt med alle drengene, så jeg glæder mig til at komme afsted igen. Denne gang har vi også fået en ny bil – den anden uge var vi lige et smut i Silkeborg, hvor kæresten havde fundet en brugt Ford Galaxy (7sæder) til en god pris. Det er bare Skønt med al den plads – så skal jeg bare lige springe ud i at sætte mig bag rettet… den er godt nok stor…

Sommer-Knus fra Karina

og jeg er stadig interesseret i at mødes, hvis der er nogen som har lyst 😀

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.