Neonate BC5000A babyalarm på tilbud!

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2012 Neonate BC5000A babyalarm på tilbud!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Tumle2012Tumle2012
    Member

Hej alle sammen,
    Jeg har set at der er mange af jer som gerne vil have babyalarmen fra Neonate med display.
    Den er på tilbud i Elgiganten til 799,- normalpris er 1289kr.
    Mange hilsner Stephanie 30+2

TimsenTimsen
    Member

Det er helt sikkert et godt tilbud, men jeg kan ikke lade være med at se deres før prisen, den har nemlig ikke kostet 1289 så længe tilbage jeg kan huske. For 6 måneder siden købte vi den til 998 eller 999 hos dem, og jeg har fulgt prisen lige siden i forbindelse med mit hobby projekt om at sætte fokus på babyalarmernes priser, og at samle dem et sted 🙂

Elgiganten skal det lige siges ikke har ønsket at deltage på siden. Man kan mistænkte at det kan være fordi de så bliver afsløret i førpris snyd, men det er kun spekulationer.

Min side kan ses her: http://www.babyalarm-test.dk

Og aktuelt for neonate bc5000a: http://www.babyalarm-test.dk/1-neonate-bc5000a.html

Even tak for tippet.

TimsenTimsen
    Member

Jeg sælger irøvrigt ikke babyalarmer, bare lige for at gøre det klart, så folk ikke tror det er reklame 🙂 Jeg samler bare priserne så andre kan se dem 🙂

Tumle2012Tumle2012
    Member

Ugen inden jeg købte babyalarmerne stod de på Elgigantens hjemmeside til at koste 1289kr. Det var derfor at jeg skrev det som normalpris. 

CamillaSVCamillaSV
    Member

Hej Tumle og alle andre der finder denne gamle tråd.

Jeg har brugt en anmelder-side til at finde vores Smart Nova-babyalarm i tyskland. Det kan jeg godt nbefale til alle andre.

Det var supernemt at handle der. Jeg brugte denne side – som jeg synes er rigtig god.

Håber, at det kan bruges.

CamillaSV 

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.