Igangsættelse

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Kallie3Kallie3
    Medlem

Så skal jeg afsted i dag til igangsættelsesamtale…. Havde lidt håbet på at jeg ikke nåede dertil, men det gør jeg. Bliver spændende om de laver en vægtscanning bare så man har en ide om hvor stort et barn man skal presse ud, ikke at jeg har noget at samligne med

Skal i morgen til akurpunktør for at få fjernet noget af al det vand jeg har i kroppen, har fået af vide at der er 85% chance for at jeg går i gang af mig selv når nu jeg er gået så meget over tid….. men men nu må vi se

En lille update fra mig

Kallie/Lene og med sikkerhed fredag el. lørdag ANTHON

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Lene

Sikke da en lang ventetid. Du får et pøj pøj herfra og jeg håber at det kommer til at gå rigtig godt og at du snart får din lille Anthon at se. Bliver spændende at høre hvordan det kommer til at gå.

Knus, Karina

Herlev70Herlev70
    Medlem

kan godt følge dig i at du gerne vil have ham ud NU. Det må være sejt at have vand i kroppen også. Ønsker dig det bedste og glæder mig til at høre om din fødsel.

Min Mathias fylder 1 uge i dag. Det er lidt af en omvæltning af blive MOR for første gang – men hvor er det skønt! 

Kh

Lene/herlev70

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Lene / Herlev70

Vil da bare lige sige tillykke med Mathias – jeg har gået og tænkt på dig og glæder mig til at høre mere om hvordan fødselen gik. 

Knus, Karina

Kallie3Kallie3
    Medlem

Hejsa

Kan stadig håbe på at det går igang af sig selv, men tror ikke på det.

Han har det fint derinde, god hjertelyd og bevægelser var der masser af da de kørte en CTG i dag… Jeg skal have lagt et ballonkateter torsdag aften og skal så ind fredag morgen hvor de prikker hul på fostervandet, hvis der ikke sker noget i løbet af natten. Og så beholder de mig til han er født, for fødslen må helst ikke strække sig over for lang tid, da jeg er narkoleptiker og hurtigt bliver udmattet mentalt, så de speeder processen op fredag morgen…. Det kommer nok til at gøre vildt ondt, men de har tilbudt mig smertestillende i stor stil, så det skal nok gå….

Og stort tillykke til dig Lene, dejligt at høre du nyder det…..:-)

Jeg vender tilbage når der er sket lidt mere…;-)

Knuz fra mig og helt sikkert Anthon på fredag

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.