Favoritbryst

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    MamaloMamalo
    Medlem

Hej.

Min datter på 10 uger har den sidste uges tid været mere urolig ved brystet end normalt. Det er kun når jeg ammer siddende om dagen, ikke liggende om natten. Hun ligger uroligt, vender hovedet væk fra brystet, så det er ind og ud hele tiden – ved begge bryster. Det er dog specielt ved højre bryst problemet er. Hun kan blive helt hysterisk og kan ikke få hende rolig før jeg tager hende op og går med hende. Forsøger jeg så med venstre bryst tager hun fat med det samme. Efter at have ammet med venstre bryst kan jeg ofte give hende højre bagefter med lidt held, men vil jo også gerne starte med højre bryst, så hun kan få tømt det helt.
    Om natten er der som sagt ingen problemer med nogle af brysterne – måske fordi hun har sovet lige inden der og derfor er mere rolig.
    Har nogle af Jer oplevet noget lignende? Kan de have et favoritbryst?

AviajamusAviajamus
    Medlem

Hej,
    Vi har haft lidt det samme problem her – dog lå jeg ikke ned om natten for at amme.
    Vores søn var også mere urolig ved den ene side end den anden. Det skyldtes at han havde spændinger i den ene side af nakken. Han startede derfor hos kiropraktor da han var 6 uger. Det blev faktisk hurtigt bedre og han tog bedre fat ved “problem-siden” og lå helt afslappet og spiste.
    Senere opstod der dog lidt problemer igen, dog ved begge sider denne gang – men tror det skyldtes at han var blevet “nysgerrig” på verdenen og derfor ikke kunne koncentrere sig. Han kunne blive helt hysterisk fordi han jo var drøn sulten men han ville også følge med i ting omkring ham.
    Om natten var der så ikke problemer da der jo er pænt kedeligt i et mørkt soveværelse. Om dagen kunne jeg derfor godt finde på at finde en roligt sted hvor vi var i fred – specielt hvis vi var i byen.

Måske du kan bruge noget af dette måske ikke, nen held og lykke :o)

Hilsen Anita

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.