Sidste besøg hos Jordmoder inden fødsel

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Sidste besøg hos Jordmoder inden fødsel

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    kajo78kajo78
    Member

Hej Mia

Hvor er det bare spændende at høre hvordan det går med jer. Jeg kan jo af gode grunde slet ikke sætte mig ind i den ventetid i andre gennemgår…

Jeg håber at den lille er god ved sin far og melder sin ankomst, så farmand kan nå at være med. 

Pøj pøj til dig og alle jer andre.

Jeg venter spændt på at høre om alle de små guldklumper.

Her går det rigtig godt med Tobias – han spiser og sover godt og er nu begyndt at være lidt mere vågen 🙂 Jeg har også kommet mig rigtig godt ovenpå kejsersnittet og er endelig sluppet af med det meste af den ophobede væske – så jeg føler mig meget mere frisk nu. 

Knus Karina

MokeMoke
    Member

Hejsa
    Hvordan går det med jer alle sammen?
    Var til min sidste jordmodertid i dag. Er sat til den 23. Så det er jo lige om snart. Baby havde det godt og blev estimeret til 3450g. Så må vi se om det holder stik.

Idet jeg har haft tre “prøveveer” (én om dagen) så valgte hun at tjekke mig indvendigt. Og ja er indtil videre udvidet 2 cm. Hun løsnede hinderne, men gav ingen garanti for at det ville have nogen effekt.
    Er der nogen af jer der var erfaring med hindeløsning?? Virkede det for jer??

Hun blev dog ved med at sige at min fødsel nok ikke ville tage mere end et par timer når den endeligt går i gang. Shit siger jeg bare!!! Min mand arbejder en times kørsel væk og det ville da bare være så ærgeligt hvis han ikke nåede det og at det i stedet må blive min arbejdsløse nabo som får oplevelsen (han har nemligt lovet at køre mig, hvis tiden bliver knap… Og han er mere end klar til at stå og holde mig i hånden og har lovet at blive oppe ved hovedgæret;)

Men ved at min mand aldrig ville tilgive sig selv hvis han gik glip af det. Han var så fascineret og med i hele processen ved min første fødsel.

Så krydser fingre for at hindeløsningen virker og at jeg går i fødsel i aften eller i morgen (der arbejder manden nemligt hjemme) og hvis det ikke virker så lad det please please please blive i weekenden.

Hvad med jer?? Er der begyndt noget mudren, kraftige plukveer eller miniveer?

Og er der snart flere af jer der har fået baby udenfor maven??

Knus og en masse vestøv til jer alle

Mia

MokeMoke
    Member

Mhh må konkludere at hindeløsning i mit tilfælde ikke rigtigt har haft nogen effekt. Så må jo bare bide i det sure æble og vente… Og vente… Og vente lidt mere.
    Men har ikke så meget tålmodighed og maveplads tilbage. Nu må det godt snart være nu.

Så Karina du kan godt føle dig heldig hvad angår den irriterende ventetid. Godt at høre at han stadigt er dejlig nem og at du også er ved at være kommet dig over alle strabasserne.

Knus

kajo78kajo78
    Member

Hej Mia

Jeg krydser fingre for at den lille snart melder sin ankomst – det bliver så spændende at høre hvordan det er gået – og hvad storesøster siger til den lille ny.

Her er jeg så småt ved at finde ud af, hvordan det er med 2 børn 🙂 I nat har jeg rendt mellem den store og den lille mellem 2.30 og 5 – hold op jeg var godt træt. Heldigvis kunne kæresten lige stå op med den store her til morgen så jeg kunne sove lidt længere. Det er godt nok en god ting at han har et meget fleksibelt job 🙂

Knus og pøj pøj til jer der ikke har født endnu.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.