Hej

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    mai1981mai1981
    Medlem

Hej jule-gruppe.

Vil bare sætte gang i gruppen. Hvem er i?

FreyaFreya
    Medlem

Hej

Jeg er 25 år gammel, bor i København og er gravid for første gang.

MarumseMarumse
    Medlem

Jeg er 30 år gammel, og jeg venter mit første barn. Jeg bor på Vesterbro i København med min kæreste og vores kat.

I efteråret 2010 fik jeg konstateret PCO, og jeg kom i fertilitetsbehandling umiddelbart derefter, så det har taget lidt tid at nå hertil. Nu håber jeg bare at alt går godt, og jeg forsøger at nyde halsbranden og kvalmen som gode tegn på at jeg virkelig ER gravid 😉

mai1981mai1981
    Medlem

Jeg venter nr 2, som jeg virkelig håber bliver til en lille perfekt julegave. Jeg havde en missed abortion i februar.

Fru LykkeFru Lykke
    Medlem

35 år fra Bagsværd. Har en pige på lidt over 2 år. Jeg venter så nu nr 2, og ser ‘sjovt nok’ (selvom det absolut ikke var sjovt!) også dette som en skøn lille julegave, for jeg var også igennem en spontan abort i marts… Er derfor noget mere nærvøs denne gang!

27_2727_27
    Medlem

Hej alle sammen 🙂

Jeg er 19 år, når dog at blive 20, inden jeg bliver mor. Jeg er gravid for første gang, og må sige det kom som noget af en overraskelse, men på trods af det ubelejlige tidspunkt, har jeg valgt at beholde barnet, og er begyndt at se frem til en tilværelse som mor 🙂

Anita-WestAnita-West
    Medlem

Hej

Jeg er 28 år gammel og kommer fra vestjylland. Jeg venter barn nr. 2, jeg har en datter på 1½.

SilkemåsSilkemås
    Medlem

Hej alle.
    Jeg er 25 år og kommer fra sydsjælland. Venter barn nr. 2 med termin 30/11 eller 1/12. Har en dreng på 3 1/2 🙂

PæreBellaPæreBella
    Medlem

Hej 

Jeg er 30 år og fra østjylland. Jeg har en dreng på 4 år. Havde en graviditet udenfor livmoderen, og blev akut indlagt d.7 februar i år, hvor jeg blev opereret. Så er ret overrasket over, at kunne blive gravid igen efter kun en måned og med kun een æggeleder;-)

Glææææder mig til et julebarn;-) Og stort tillykke til jer!

filfutfilfut
    Medlem

Også hej fra mig. Jeg er 40 år og gravid fr 5. gang. Hvis vi er heldige, er jeg gravid med vores 3. barn. Har haft to tidlige aborter og er ved at gå til at nervøsitet…

annedammenannedammen
    Medlem

Hej
    Og tillykke til jer alle sammen!

Jeg er 37 år og bor nord for København. Jeg er gravid med vores 2. barn – vi har i forvejen en pige på 2 år.
    Jeg havde en graviditet uden for livmoderen i sommers og fik fjernet den ene æggeleder, så jeg er glad for, at det lykkedes at blive gravid 🙂
    Jeg er også lidt nervøs for, om alt er ok – håber det er muligt at få en tidlig undersøgelse/scanning for at sikre, at graviditeten sidder hvor den skal.
    Det bliver en spændende tid 🙂

Fru LykkeFru Lykke
    Medlem

…så hvis der er flere, som pønser på det, så er det bare at tage snakken ad den vej! :o)

BabypinkSBabypinkS
    Medlem

Hejsa med jer.
    Jeg er 28 og har termin med mit første barn den 11 december :o) (på min fars fødselsdag) jeg er fra midt/Østjylland.
    Min kæreste har to drenge i forvejen, en på næsten 6 år. Og en bliver 3 i september.
    Vi venter nu vores første fælles bandit.
    Jeg aborterede i november 2011.

Anonym
    Gæst

Hey

22 år og fra København….mit første barn……har termin d. 10/12…..Er bare så nervøst for alle de ting der kan gå galt….skal bare igennem første trimester og NF før jeg kan slappe lidt af….

BabypinkSBabypinkS
    Medlem

Hej igen allesammen.
    Jeg vil lige hører om jeg er den eneste der døjer helt vildt med kvalme? Jeg har kvalme fra jeg står op til jeg går i seng. Jeg har prøvet at spise nærmest så snart jeg vågner. Forskellig frugt. Kiks. Væske. Og har købt nogle armbånd som skulle reducerer kvalmen. Men intet virker…. Har i nogle råd?
    Mvh Babypinks

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.