Jeg er så træt, så træt..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2012 Jeg er så træt, så træt..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    BabyCatBabyCat
    Medlem

Hej

Jeg oplever en dræbende træthed for tiden, faktisk som i starten af graviditeten – er det normalt?? Jeg troede egentlig at det også blev bedre med tiden… ? Jeg overvejer lidt at gå til lægen – bare til et tjek..

Er I også mega trætte nu?

KH

Kristina

16+3

BabyCatBabyCat
    Medlem

Hej,

Tak for svar. Jeg har faktisk bestilt tid hos lægen i næste uge – må hellere lige få tjekket min blodprocent!

Jeg begyndte at spise jern i uge 12 – men det har absolut ikke hjulpet på noget..

Bliver spændende at se…

Gaaaaab – har lyst til at tage hjem og fede den på sofaen… zzzzzz

Kristina

Buddha1Buddha1
    Medlem

Hej Kristina!

Ked af at hoere, at du er saa traet, og tror, at jeg ved, hvordan du har det… Jeg synes faktisk aldrig for alvor, at det lettede for mig, saa jeg venter stadig 😉

Jeg orker faktisk ikke en gang at beklage mig saerligt meget over det, for jeg orker ikke at hoere, at du er jo heller ikke helt ung mere, og nej, det er jeg vel egentlig ikke, men det er bare heller ikke det, som man har brug for at hoere, naar man bare ikke kan haenge sammen pga. traethed… Lidt forstaaelse kunne vaere rart…

Jeg var til jordemoder i fredags, og hun sagde, at det var helt normalt. Kroppen er en anden end foerste gang, ens liv er anderledes end foerste gang osv. Saa det er irriterende med helt normalt, og man maa “bare” tage hensyn til det.

Nu hjaelper det heller ikke lige frem at vaere alene med et sygt barn, som saa har faaet smittet mig. Er saa glad for, at han var klar til boernehave i dag, saa jeg kunne vaere syg alene paa sofaen her hjemme…

Haaber, at det snart letter for dig.

Kh.

Karin

DitsenDitsen
    Medlem

Hej Kristina

Jeg var også mega træt i sidste uge.

Jeg sagde det til jordemoderen, da jeg var der. Hun sagde at trætheden skulle gå væk nu og ville derfor have tjekket min blodprocent. Min læge tog en blodprøve og tjekkede mit ‘blodbillede’. Alt var normalt, men trætheden er også gået i sig selv igen.

Få det tjekket! Det er ikke rart at have blodmangel.

Kh Ditsen 16+?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.