Har i besluttet jer for navne?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2002 Har i besluttet jer for navne?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Hej alle kommende aprilmødre!

Håber alle har det godt og går og glæder sig lige som jeg! I øjeblikket synes jeg at jeg bruger noget tid på at gå at tænke over navn til vores lille dreng. Synes det er så svært. Og måske kan det alligevel ikke besluttes inden vi har set ham første gang.

Inden vi kendte til kønnet havde jeg en laang liste over pige navne, men drengenavne er bare svært synes jeg…og nu lader det altså til at det bliver en dejlig lille dreng ;o)

Har i besluttet jer fast for et navn…måske lavet en lille liste? Eller mere på herrens mark som min kæreste og jeg?,,,, Og så alligevel er der et navn som bliver ved med at vende tilbage når vi snakker navne: Buster! Er bare bange for at det bliver alt for specielt og mange stejler også fuldstændigt når jeg nævner det. Der er mange som har en hund der har heddet det eller lign!! Synes bare det har noget sødt over sig, samtidig med at det også kan være et stærkt navn. Men er nu stadig i tvivl…..må nok vente til vi har set ham og så se hvad det er for en lille guttermand! Og ja…ved godt man ikke skal lade sig påvirke for meget af venner og familie i forhold til navnevalg!

Jeg kom vist til at poste for hurtigt!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.