Dejligt NF

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Forfatter

Kære alle

Så blev det vores tur til NF, det var en fantastisk oplevelse:-) Hun var nødt til lige at puffe lidt til den, men så hoppede den ellers rundt og sparkede med benene og vinkede med armene. Det var en fantastisk oplevelse, og der røg en tåre eller to:-)

Sandsynligheden var 1:6xxx, så det er jo helt fint:-) Pyha en lettelse, håber det hjælper lidt på min nattesøvn fremover. 

Er der andre der har været af sted endnu?

Mange hilsner

Twester

solksolk
    Medlem

jeg har heller ikk været afsted men skal afsted på mandag for morgen af så det bliver dejligt…….

Sus2012Sus2012
    Medlem

Hejsa,
    Nej – vi har ikke ikke været afsted endnu, skal først fredag i næste uge og jeg synes der er meeeeget lang tid til!
    Det var dejligt at i havde en god oplevelse! Vi glæder os også virkelig meget!

KH Sus

mizzfinemizzfine
    Medlem

Vi skal afsted næste mandag d. 30, og jeg kan næsten ikke vente !!!!

strutstrut
    Medlem

Vi kan næsten heller ikke vente til det bliver vores tur, en vi er først blevet indkaldt den6. Feb. Æv. De er ret sent ude her i området for tiden. Rigtig træls. Ville være klar til nf om en uge ellers… Men vi må vente….

marianne84marianne84
    Medlem

Hej alle

Venter også på det bliver vores tur. På lørdag
    Er jeg i uge 9… Så venter bare på brev,
    Fra Horsens sygehus…. Glæder mig , men
    Også lidt nervøs

Knus

F1morF1mor
    Medlem

Hej Alle

Vi venter også på det bliver vores tur, men vi har først tid d. 10 februar så synes der er alt for længe til vi får lov at se den lille. Vi ser meget frem til skanningen, men er samtidg meget nervøs, da jeg under sidste gravidtet røg ind til akut skanning 5 dage før nf og fik at vide at jeg havde mistet barnet. Tror først jeg rigtig kan “nyde” at være gravid, når jeg ved at der er liv derinde.

knus

Kender godt det med ventetiden, synes også det føles som laang tid. 

Vi havde dog selv købt en tidlig scanning, så havde set at alt var ok. 

@F1mor – har ikke fået tilbudt en TS når nu i var ude for det sidst? Min veninde var ude for præcis det samme som dig her før jul. Hun fik at vide at næste gang ville de scanne hende tidligt for at se om det samme skete igen. 

Det var af samme grund at jeg selv betalt for den scanning, fordi jeg ikke havde lyst til at gå med et evt dødt foster eller slet ingenting derinde så længe. 

Til NF blev min terminsdato rykket, så nu er jeg sat til d. 30/7, hvor det før var d. 2/8. Jeg bliver dog i denne gruppe, for min ikke det alligevel bliver et august barn:-)

Mange hilsner

Twester

F1morF1mor
    Medlem

@ Twester – nej vi er ikke blevet tilbudt en TS, tror det er meget afhængigt af hvor man bor og måske også af ens læge. Overvejer at høre en af lægerne på mit arbejde om de vil skanne mig, men vil samtidig ikke have at alt for mange ved noget før jeg har været til NF

KBH-KKBH-K
    Medlem

NF’en har virkelig været noget jeg frygtede. For selv om jeg har betalt for ekstra tryghedsscanninger selv, så har jeg været utrolig bekymret for om den lille spunk også var ok.

NF’en blev overstået igår …
    Før scanningen startede fik jeg samtlige informationer om risiko, tal, fostervandsprøver og blah blah blah … tror jeg lukkede totalt af i ren “selvforsvar”. Og jeg nåede ikke rigtig at NYDE scanningen, mens det stod på.
    En evighed senere kom resultatet … og hvor er det FANTASTISK at gå fra hospitalet med den viden, at ens krop – på trods af at jeg lige om lidt bliver 39 – har et NF niveau som en på 15 år. Og terminen er rykket frem til slut juli i stedet for start august (men jeg vælger nu at blive i denne gruppe).

Jeg har tudet … af lettelse og ren ren ren lykke … min lille aktive spunk er SÅ FIN (selv om den dog ligner en lille alien – men hvis de kan være smukke, så er MIN lille alien i hverttilfælde smuk).

Jeg tuder stadig … og er MEGA emotionel for tiden – er jeg mon den eneste?

Yeahhhhh 😀

Med den gode NF, det er da bare fantastisk:-) 

Jeg var også nervøs inden, til trods for en TS, tror det er helt normalt. 

Ved begge scanninger har de været gode til at være positive og hurtigt sige at det ser fint ud. Men ja var da også lidt nervøs da vi stod og ventede på tallet. Sikke en lettelse det var ikk?:-)

He he, ja de ligner lidt en alien, men super fine er de jo i vores øjne. 

Nogle dage er jeg meeeget emotionel, så kan jeg dårligt se en serie uden at tude, og andre gange rører det mig ikke. 

Mystisk med de hormoner:-)

solksolk
    Medlem

ja vi fik vores nf-scanning i mandags og fik et meget meget fint tal 1:18XXX så det kunne ikk være bedre…… og den lille så umildbart meget normal ud (første gang jeg ser en scanning)……. og i samme forbindelse har de rykket min termin fra start havde jeg den 1/8 og nu er det rykket til den 30/7 (men bliver i denne gruppen)……. efter scanningen begyndte vi endelig at fortælle omverdenen om den lille…….

i dag har vi så været til jordmoderen så nu kører det hele bare….

knuz sonja 13+2

marianne84marianne84
    Medlem

Fik brev fra Horsens sygehus i går. skal til scanning 13.02.2012

strutstrut
    Medlem

Hvor er det dejligt at læse jeres beretninger. Vi venter en uge mere-så er det endelig vores tur. Glæder og frygter det samtidig. Er allerede ret stor på mavsen. Tror alle har sagt, det an jo også være der er to……. Fik jordemoderindkaldelse forleden. Men skal først afsted i uge 19.????? Mon ikke det er en fejl? Kan læse i g allerede har æret afsted. Må lige få ringet derind på mandag. God weekend til er alle…

KBH-KKBH-K
    Medlem

Held og lykke med NF’en – spændende at høre om der er en eller to 🙂
    Tror ikke det er en fejl med jordmoderbesøget. Jeg skal først afsted lige mellem uge 19/20. Tror det afhænger af hvor i landet du bor og hvor mange der har termin i samme tid som dig. Men derfor kan man jo godt ringe og følge op på det 😉
    Go’weekend

KBH-K

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.