Feberagtig om aftenen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Feberagtig om aftenen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mette LHMette LH
    Medlem

Hej allesammen

Håber der er nogen der kan hjælpe her, jeg er i uger 27 og jeg oplever at have det feberagtigt om aftenen mere eller mindre hver aften efterhånden.

Jeg er førstegangs gravid og er ikke sikker på at det er vigtigt nok at ringe til lægen eller jordmoder. Jeg gider heller ikke virke lidt hysterisk.

Er der nogen der har oplevet det samme eller ved om jeg burde kontakte eksperterne??

Kærligst Mette

kajo78kajo78
    Medlem

Hej Mette

Jeg kan ikke sige at jeg har det feberagtigt – men jeg kan helt sikkert godt mærke en vis træthed i hele kroppen hver aften nu 🙂

Jeg ville nok lige ringe til min læge – for en sikkerheds skyld. Hellere en gang for meget!

Hilsen Karina

Herlev70Herlev70
    Medlem

hej mette

ja jeg vil også sige hellere kontakte jordemoder/læge en gang for meget end en gang for lidt. Jeg sidder og tænker på om du drikker nok væske i løbet af dagen?? det er jeg ikke selv så god til nemlig… Og vitaminer får du vel også?

god bedring med dig.

kh

herlev70/lene

jonlaustjonlaust
    Medlem

Hej Mette

Jeg er helt enig med de andre der har skrevet. Jeg har ikke oplevet at have feberture om aftenen men er godt træt når drengene sover. Jeg ville også anbefale dig at kontakte lægen for en sikkerheds skyld..

God bedring

Hilsen Helle

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej Allesammen

Tak for jeres svar. Jeg har af en eller anden grund haft en masse problemer med kunne svare på indlæg, så håber det virker nu.

Jeg har som I forslog haft kontakt med min læge og hun mener det hænger sammen med min træthed om aftenen. Hun kunne ikke finde noget andet galt så jeg skulle slappe mere af i dag timerne så jeg ikke blev lige så træt.

Jeg er rigtig glad for jeres indlæg.

Kærligst Mette

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.