Graviditetskløe der ikke er leverbetinget

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 Graviditetskløe der ikke er leverbetinget

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Sz1989Sz1989
    Medlem

Hej alle samme , så er det efterhånden vores tur til at blive mødre 🙂 jeg har termin imorgen den 1. Januar, men Ligenu har jeg hverken smerter iform af pluk veer eller andet… Jo jeg har kløe og røde knopper overalt på kroppen som jeg har haft siden 22. December…. Jeg skriver om det herinde for utroligt nok så står der bare ikke noget om det sådan nogen steder og har aldrig hørt om andre der har haft det…. Men jordemødre på Fødegangen, min egen jordemor og min læge siger at det er normalt at få… Og jeg fik taget 3 blodprøver og de viste ikke noget unormalt… Men det klør og ligner nældefeber… Egentlig ville jeg bare hører er der nogen der har fået sådan noget? … Og først troede de at det var pga strækmærker at det kløede men det her jeg har er overalt på kroppen selv der hvor der ikke er strækmærker… Men hvis der nogen der kender til problemet eller har hørt andre have det, har i så gode råd til noget creme jeg kan bruge? Jeg har fået nogen allergi piller af hospitalet, de virkede ik, så fik jeg noget zink ( hvid mælkeagtig produkt) det hjalp heller ikke, så fik jeg noget creme på resept og der hjælper bestemt heller ikke 🙁 og det klør allerværst om natten …. Nåh men derudover har min læge sagt at det kan forsvinde når jeg har født men det kan også tage op til 2 måneder efter jeg har født…. 😮 det lyder bare som lang tid at skulle klø overalt.. Men nu har jeg skrevet om det herinde måske hjælper det lidt for den næste der får det.. For man bliver jo en smule mere bekymret når man har et liv i maven… Men godt nytår til alle 🙂 jeg håber bare det blir min tur imorgen 🙂

Mvh Sz 39+6

SamsøeSamsøe
    Medlem

Jeg havde det samme i 2002, men det kom umiddelbart efter jeg havde født. Jeg troede det var pga. den epiduralblokade som jeg fik. Jeg fik lavet en biopsi hos en hudlæge, men han fandt aldrig ud af hvad det var. Og da han omsider indkaldte mig til at tage endnu en prøve, ja, så var det gået væk. Af sig selv…

Jeg fik også sådan noget zinkleniment (dette mælke-agtige)  til at lindre det med, men det virkede overhovedet ikke. Så jeg brugte en anti-myggestik roll-on. Dét hjalp.

Jeg håber du finder en løsning, da jeg aldrig fik nogen. Og du må meget gerne skrive igen, hvis du finder ud af noget.

Nu afholdt jeg mig ellers lidt fra at få en epiduralblokade ved denne fødsel af frygt for at jeg er overfølsom overfor det, men når du nu skriver at du får samme reaktion før fødsel, så kunne jeg måske overveje det igen 🙂

Held og lykke med terminen i morgen.

Mrs VMrs V
    Medlem

Øv lyder ikke godt – anede ikke man kunne få det 🙁 rigtig god bedring og håber det forsvinder hurtigt igen – hav en god nytårsaften måske den lille dukker op i aften 😉

Sz1989Sz1989
    Medlem

Tusind tak for jeres kommentar, men så kan man jo sige at det er lidt underligt man får sådan noget også at det ik rigtig bliver udforsket.. Men det må være sjældent folk har det, hvilket vel er en god ting, men stadig irriterende for os som får det.. Men vil helt sikkert prøve med myggestik roll-on 😉 men godt nytår til jer også og jeg håber virkelig det bliver Idag eller imorgen , vi er lidt utålmodige herhjemme 😉 og ellers held og lykke til jer også 😉

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg har også vildt meget hudkløe, det er irriterende. Håber du snart føder.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.