Kombivogn ? Hvad synes i ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Kombivogn ? Hvad synes i ?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    TassepigenTassepigen
    Medlem

Heysa 🙂

Ville høre om der var nogen der havde erfaringer med en kombivogn?

Vi har overvejet Emmajunga Duo combi fordi vi skal til at flytte i en 3 værelses lejlighed på 2 sal, og vi desværre ingen altan har… Så det er begrænset hvor meget lillepigen kan ligge ude og sove… Det bliver kun når jeg skal ud og gå ture med hende…

Men hvad anbefaler i og hvad erfaringer har i med en kombi? 🙂

Hejsa,

Jeg synes det har været en svær beslutning, vi bor også i lejlighed, på 1. sal, og vil heller ikke kunne have barnevognene stående på altanen, men vi har alligevel valgt barnevogn istedet for kombivogn alene pga. liggemålet, vi har nemlig ikke bil så vi går for det meste når vi skal noget og der snakket vi så om at der vil være stor chance for at han vil skulle kunne sove i et par timer i barnevognen og så synes vi at han skal kunne ligge i den til han er de der 2 år før han kommer i en klapvogn når det er så lang tid vi er væk ad gangen, men det er jo en smags sag for i starten snakket vi mest om kombivogn netop fordi den ikke fylder så meget.

lillevenuslillevenus
    Medlem

Hej.
    Jeg er lige på besøg i jeres gruppe. Vi har en datter fra august måned og bor også i lejlighed uden altan. Vi har en kombi-duo vogn fra http://www.flip-flap.dk og er super glade for den. Barnevognsdelen har er liggemål på 90 cm, kun 5 cm mindre en de fleste emmeljunga og odder.
    Tjek lige siden ud, da den pga. dens drejehjul også er fantastisk at komme rundt med i byen
    Helle

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej

Jeg har ikke selv en kombi vogn. Men min veninde der har en datter fra Juni, har en Boston fra flip-flap.dk. De har været enormt glade for den, jeg har selv brugt den et par gange når jeg skulle passe. Den er behagelig at køre med og vejer ikke or meget. Samtidig får du en hel del ting med så du ikke skal ud og invistere i det ved siden af. Så kan kun støtte Helle i at det er en god vogn 😀 Vi ville gerne selv have en hvis vi kunne få råd men at finde 3600 på en SU er ikke muligt, så vi får en.

Hvis du bor i nærheden af amager er der mulighed for at prøve en der ude, mener bare du skal kontakte dem 🙂 

Kærligst Mette

lillevenuslillevenus
    Medlem

Autostolen er helt fin. Den er let at tage med og sammen med stellet til vognen følger en indsats så man kan sætte autostolen i stellet, fx hvis man skal ud og handle og den lille sover tager man bare autostolen over i stellet og kører af sted. Rent kvalitetsmæssigt er det ikke en römer med isofix men den fungere fint.

Den lyder kanon god og er ikke meget dyrer end den den barnevogn vi havde valgt plus man så får alt det andet med, med det liggemål er den da også kun 2 cm. kortere end den barnevogn vi havde valgt, så det er da værd at genoverveje, men hvordan er autostolen der høre til? er den lige så god til bilen som alle andre autostole? selvom vi ikke har bil, er den jo rar at have hvis bedsteforældrene skal passe eller lign..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.