tandbørstning

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    solksolk
    Medlem

er der ander end mig der har problemer med at børste tænder……. hver gang jeg børster min tænder ender det i opkastfornemmelser eller at jeg sidder ved toilettet og kaster op….. det er meget irreterende da tandbørstning nu tager 10-20 minutter og det er heller ikk en rar fornemmelse……

håber der er nogle der kan give mig nogle fif eller råd…..

knuz solk   9+1

ps. jeg har valgt ikk at stå frem med navn endnu da omverden ikk kender til min graviditet og heller ikk skal før efter NF-scanning…..

Potte37Potte37
    Medlem

Hej Solk,

Jeg ved at colgate er der skummemiddel i og kan give opkastfornemmelse men prøv zendium…. (den anbefaler tandlæger også til dit barns første tænder (eller det gjorde de hos mig:)

Håber det hjælper ellers må du bruge mindre tandpasta:)

solksolk
    Medlem

jeg bruger allerede zendium da andre tandpastaer er for stærke i smagen…… det er ikk tandpastaen der er problemet men selve børstningen især når de inderste tænder skal børste at det går galt….. lidt ligesom når man får noget for langt ned i halsen og så kommer opkastfornemmelserne med det samme og det ender med opkast for mit vedkommende…….

min mand synes det er så synd for mig at jeg har så store problemer med det men jeg må bare håbe på at det går over nu er efter den 12 uge…….

Jeg har også meeget svært ved at børste de bagerste tænder. Den ene gang kom der en hel smoothie med op:-(

Jeg har også svært ved at sluge mine vitaminpiller, selvom det aldrig har været et problem før, så du er ikke den eneste der lider:-)

solksolk
    Medlem

det var da dejligt at vide men jeg håber det snart går over…….

fif til dig twester2012 det er at du venter med at børste tænderne til minimum en time efter du ar spist det hjælpe lidt……

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.