Barnevogne- måske lidt tidligt – men vi kan ikke vente :D

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Barnevogne- måske lidt tidligt – men vi kan ikke vente :D

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Nu er vores MD-SC overstået, og da alt så fint ud, er vi så småt begyndt at gå på jagt efter en barnevogn.

Vi kigger primært på en Emmaljunga. Er der nogle af Jer, der også er gået på jagt? Har I nogle gode tip til, hvor man evt. kan gøre en god handel? Jeg blev overrasket over, at  det er SÅ dyrt.

Men har fra mine veninder hørt, at det er værd at investere i en rigtig barnevogn, da kombivognen hurtigt bliver for lille….

Mette LHMette LH
    Member

Hej Truntetrut 1

Jeg er også igang da jeg er studerende og skal spare penge op til en eller ønske mig tilskud fra forældre og sviger forældre. Jeg har også lige været det igennem med min veninde der fødte for 5 måneder siden. Så jeg kan kun give dig ret i at det er voldsomt dyrt også når man tænker på at man senere skal have klapvogn. Jeg kan godt forstå hvorfor en rigtig barnevogn er en god ide. 

Det eneste jeg kan foreslå er at købe en brugt. Jeg kender ikke til andre måder desværre. Jeg ville nok finde en på Qxl, dba, og trendsales. Der har flere af mine venner købt deres, da de ikke ville betale så mange penge for en ny.

Jeg har selv tabt mit hjert til en barnevogn der hedder mikado, den forhandles ikke i butikkerne men er en god barnevogn (min tidligere omtalte veninde har den). Den kan prøve køres et sted på amager, hvis det er man bor i nærheden. Den koster 3.600 fra ny og er en kombivogn men den har et ligge mål på ca. 90×37. Så den er større end de fleste andre. Jeg bor samdigtig i KBH i en lejlighed uden mulighed for at lade baby sove udendørs. Så en rigtig barnevogn er ikke så nødvendig. Jeg skriver lige hvad man får med i prisen, hvis der er nogen der kunne være interesseret i den, man får rigtig mange ting med. Det her er fra Boston serien, der er også andre samt tvillingevogne.