blærebetændelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 blærebetændelse

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hmm tror det er allerførste gang jeg har haft en blærebetændelse den har jeg så desværre nu – var til 32. uge tjek hos lægen havde haft det lidt skidt i dagene op til mere ondt i maven, uro flere plukkeveer men ellers ikke rigtig noget. havde ikke lige tænkt det var blærebetændelse!

Den blev dyrket og ja der var blærebetændelse – der gik 1 døgn og så havde jeg bare ondt i underlivet – nok blæren – utrolig mange plukveer.

Er nu på penicillin og den bliver sendt videre til undersøgelse for gruppe B streptokokker!

Synes jeg er lidt ængstelig og urolig for evt. konsekvenser af antibiotikaen / blærebetændelsen som endnu ikke er på vej retur har fået piller i 2 dage skal have i 6, nogle der har erfaring for blærebetændelse i graviditet / sidste trimester?

Anita 33+2 

ikjikj
    Medlem

Jeg har ogå prøvet at få blærebetændelse for 4 uger siden. Lægen beskrev det som en bragende blæretændelse. Jeg kom på penicillin i en uges tid.

Det underlige var, at jeg havde overhovedet ikke lagt mærke til, at jeg havde det.

Der er mange gravide som får det. Det skal du ikke være urolig over.

Vi gravide er i de bedste hænder.

Iben (33+4)

f-freyaf-freya
    Medlem

Ååhhhh ja, har haft 4 blærebetændelser indenfor de sidste 3 mdr 🙁

Hader det simpelthen, men det skal jo behandles pga alle de satans plukkeveer… Det er jo meget normalt at få i en graviditet og der er ikke meget man kan gøre ved det, men øv altså 🙁

God bedring 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.