Hejsa

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anne87Anne87
    Medlem

Hej Alle

Vil bare lige sige hej til jer alle.

Er glad for jeg endelig har fundet andre som skal føde i April. 🙂

Jeg Hedder Anne og har termin den 26. april

Jeg bor nær Billund sammen med min kæreste, og det er vores første barn.

Er der nogen af jer som bor i nærheden? Jeg er lige flyttet hertil fra Århus så kunne da godt tænke mig at møde andre som også venter sig 🙂

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej Anne 

Velkommen til April holdet 😉

Jeg har selv termin d. 23 spril. Det er også vores den første. Jeg var også rigtig glad for at finde andre der skulle føde i april, så kan man snakke om bekymringer. Jeg ved ikke om du ved det men der køre en tråd lige nu om at mærke barnet. Jeg synes det er dejligt at kunne dele bekymringer og lign. med andre der er det samme sted i graviditeten. 

Jeg bor desværre selv i Københavns området. Ville ellers være dejligt at få nogle nye venner man kunne ses med der er cirka det samme tid i graviditeten. 

kærligst Mette

Anne87Anne87
    Medlem

Hej Mette

Jeg prøver at holde mig lidt væk fra de tråde som handler om bekymringer om graviditeten. I starten af graviditeten havde jeg en tendens til at gå på nettet og kigge hver gang jeg var bekymret over noget, og det gjorde det bare meget værre. jeg snakkede med min jordemoder om det og hun sagde at hun ville fraråde alle gravide at læse om symptomer og manglende symptomer som gravide skrev om på nettet for man kan blive helt ødelagt af bekymring over ting som ingen betydning har. den eneste grund til jeg er herinde er for at undersøge om der er andre gravide i mit nærområde.

men ja det er da ærgeligt at du bor helt i KBH.

MVH Anne

Hej Anne,

jeg bor nær Kolding som er lidt tættere end KBH 🙂

Jeg er gravid 2. gang og har termin den 28.04.2012, det bliver rigtigt spændende men nogle helt andre bekymringer end 1. gang syns jeg.

Vi har ikke fået køn at vide, så det bliver en spændende overraskelse 🙂

Håber alt går som det skal.

Vi har haft en lidt turbulent tid med ekstra undersøgelser osv, men heldigvis er alt som det skal være.

Venlig hilsen Sandra

Anne87Anne87
    Medlem

Hej Sandra

Ked af at jeg har taget så lang tid om at svare, men jeg havde kommet til at smide min adgangskode væk :-/

glad for at høre at alt er som det skal være hos jer:-)

Vi var til scanning for ca tre uger siden og alt så heldigvis rigtig godt ud. fik også at vide at vi skal ha’ en dreng:-)

Håber alt stadig er vel hos dig:-)

venlig hilsen Anne Emilie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.