Syg og mavekneb…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Syg og mavekneb…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    TassepigenTassepigen
    Medlem

Hey allesammen …

Jeg er desværre gået hen og blevet snottet, ondt i halsen, tung i hoved og mega kvalme…

Det kom igår morges, og kastede op hele dagen igår “er første gang jeg kaster op”..

Idag, har jeg 7-9-13 ikke kastet op, men har dog mange mavekneb, har kun spist en 10 mariekiks, og er slet ikke sulten… Men er bange for det går ud over bebse i maven, og det er lidt bekymrende med de mavekneb, men kan det være fordi jeg kun har spist de 10 kiks på 2 dage ” alt maden røg jo op igår” ? Og tror i bebse har det godt, selvom jeg er syg og har de mavekneb?

Håber i kan give mig svar 🙁

Hilsen den bekymrede 17+1 ..

Herlev70Herlev70
    Medlem

hej med dig

tror at det vigtigeste er, at du får drukket en masse væske. Gravide kan jo blive syge lige som alle andre ikke-gravide – men drik noget vand og spis det du kan… og hvis det ikke er gået over i løbet af et døgns tid så synes jeg du skal gå til lægen – just in case.

kh

lene

jonlaustjonlaust
    Medlem

Hej

jeg tror ikke der sker noget ved at du ikke spiser ret meget et par dage. Den eneste det går ud over er dig selv for babyen skal nok sørge for at få det den har brug for så kroppen tager af dine “depoter” så hvis du ellers spiser fornuftigt så klarer I det nok. Men jeg er enig med Lene hvis det står på flere dage kunne du snakke med lægen.

Hilsen Helle

Hejsa,

Ved ikke om det kan berolige dig. Men jeg har siden uge 4 kastet op stort sewt dagligt, og har ofte haft flere dage i træk vor jeg slet ikke kunne holde noget som helst i mig.

Jeg spurgte min jordemoder da jeg var til første undersøgelse (bl.a. fordi jeg endnu slet ikke har taget på).

Hun sagde, at det skulle jeg ikke bekymre mig så meget om. Den lille skal nok få hvad den har behov for – det er dig, der kommer til at mangle…

Men som de andre har skrevet. Hvis det er meget voldsomt og står på i flere dage, er det jo altid rart at høre lægens mening 😀

God bedring.

Lene – 19+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.