scanning!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Det skal jeg også på fredag. Jeg fik også at vide at der i de aller fleste tilfælde ikke er noget at bekymre sig om.  Er dog alligevel en smule nervøs da vi har lidt nyreproblemer i familien… Men nu må vi se.

Tror på det bedste.

Det går garanteret rigtigt godt for Jer også 🙂

TlwhTlwh
    Medlem

Synes, det er godt, at I har sagt ja tak til en ekstra scanning. For sådan en besked er ikke sjov at gå med i uvished graviditeten ud. Og selvom man inderst inde, kan mærke at alting er som det skal være, vil der altid være et lille ‘hvad nu hvis…’, så hellere få det ‘hvis’ væk.
    Og så bare se det som en mulighed, at man får en scanning mere – og for nu at være helt sikker på, at de har set rigtigt i forhold til kønnet 😉

Så vil ikke skrive pøj pøj eller noget i den stil, blot rigtig god fornøjelse og hold os lige opdateret 🙂

Mvh
    Tina

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg skal til scanning om 8 dage da man til misdannelsesscanningen fandt noget væske på den ene nyre – hun sagde vi ikke skulle være nervøse men at man fik tilbudt en ekstra scanning 32+ for at tjekke om det har udviklet sig i positiv eller negativ retning.

Jeg er noget spændt på scanningen nu –

Dertil også lidt spændt på om det stadig er en dreng!! men fik jo klart bevis på det sidste gang men alligevel.

Anita 31+0

siskopatsiskopat
    Medlem

Jeg håber alt er som det skal være med jeres babyer. Krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at scanningen skal gå godt.

Anita22Anita22
    Medlem

Er godt nok spændt nu… skal scannes om 1½ time…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.