Bløder…

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    ATbaby1ATbaby1
    Medlem

Hej,

Begyndte i går at bløde og jeg er meget bekymret, da jeg ikke oplevede det under min første graviditet.

Jeg ringede derfor til vagtlægen som bare bad mig tage den med ro i weekenden og så ringe til egen læge mandag.

Jeg bløder nu stadig, men tog en graviditetstest her til morgen for lige at tjekke og den var stadig positiv, men siden jeg er 10+4 og endnu ikke scannet, så er jeg meget bekymret, så jeg vil gerne høre om nogle af jer har blødt i jeres graviditet og evt. jeres erfaringer…

Knus

Anne

TrineSandTrineSand
    Medlem

Hej

Det er jeg ked af at høre, men det behøver ikke at være dårligt nyt.

Jeg begyndte også at bløde da jeg var i 12. uge (2 dage før NF), det var en søndag, så jeg ringede til vagtlægen, som ikke synes der var grund til at tjekke mig. Jeg havde nemlig ingen smerter. Det har du heller ikke??

Men jeg var stadig meget bekymret, det blødte en del og der kom faktisk en “klump” med ud i toilettet på et tidspunkt. Det panikkede jeg ret meget over. Min kæreste kender en jordemoder, så vi ringede til hende. Hun mente faktisk at jeg var ved at abortere, men at det var et godt tegn at jeg ingen smerter havde. Hun rådede mig til at lægge mig ned og slappe helt af, så var der bedst mulighed for fosterets overlevelse.

Jeg ringede til min egne læge mandag, der var blødningen aftagende.. De ville heller ikke se mig, jeg havde jo tid til scanning tirsdag. Det var to meget lange og forfærdelige døgn, for jeg var ret sikker på at spiren var væk. Men så snart scanningssygeplejersken sattte scanneren på maven af mig, kunne vi se baby og han havde det godt.

Jeg har ikke fået nogen forklaring på hvad der har forårsaget blødningen, der var ingen blødning at se i livmoderen iflg scanningen, så det er lidt et mysterie..

Jeg håber det bedste for dig, og ring hellere en gang for meget til læge/vagtlæge/jordemoder, det er ikke spor sjovt at gå rundt i uvidenhed.

Hilsen Trine 34+0

lotte20lotte20
    Medlem

lige ringe igen og høre om du ikke lige kunne blive tjekket ellers prøv ring til jordmoderen, fødegangen. håber alt er godt

mvh charlotte

Maj1605..Maj1605..
    Medlem

Hej Anne

Da jeg ventede nummer et, begyndte jeg også pludeslig at bløde en nat, jeg kan sagtens huske panikken og angsten. Jeg ringede også til vagtlægen, da det var weekend, da jeg ikke havde smerter ville de ikke se mig og jeg skulle kontakte min egen læge om mandagen, det var en lang og forfærdelig weekend. Mandag var jeg ved lægen, blødningen heldigvis var aftaget, jeg fik en underlivsundersøglese, som viste, at jeg simpelthen bare havde sarte slimhinder og derfor havde blødt, så det behøver ikke altid vrte noget alvoligt.

Håber for dig, at alt er ok og lad os høre fra dig.

Venlig Hislen Maj1605

ATbaby1ATbaby1
    Medlem

Lige en up-date til jer og tak for svarene som jo er positive ;o)

Jeg endte ved vagtlægen i går aftes, da jeg var begyndt at bløde mere. Jeg fik en gyn. undersøgelse som viste at jeg blødte rigtig no og der var klumper i men livmorderen var stadig lukket, men jeg skal scannes imorgen kl. 10.00 og så må vi se. Skal derfor ligge stille i dag i håb om det hjælper, men jeg bløder desværre stadig :o(

Nu venter jeg bare på at det næste døgn går så der kan komme afklaring…

Og ja håber og beder til alt er ok.

Mvh

Anne

marukamaruka
    Medlem

Rigtig meget held og lykke. Håber det går godt i morgen.

tøffemortøffemor
    Medlem

Håber rigtigt meget at du går at vide at alt er ok. Held og lykke i morgwn.

lotte20lotte20
    Medlem

puha mange tanker til dig, håber i kommer godt igennem det

stort knus

ATbaby1ATbaby1
    Medlem

Hej, Så er det officielt – min frygt er bekræftet og jeg kan melde mig ud af mødregruppen til Maj.

en sørgelig dag!!

tøffemortøffemor
    Medlem

Ej hvor er jeg ked af at høre det. Håber virkeligt at det lykkeds for jer meget snart. Rigtigt mange tanker til dig herfra.

Maj1605..Maj1605..
    Medlem

Hej Anne

åhh nej, det er jeg ked af at høre, hvor er det trist. Jeg håber i kommer godt igennem det.

Mange tanker herfra

Venlig Hilsen Maj1605

marukamaruka
    Medlem

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre. Håber i kommer godt videre

NinjaBabyNinjaBaby
    Medlem

Af en eller anden grund kunne jeg ikke se alle indlæg før. Jeg ser, at du har mistet og beklager mit svar før. Det var kun for at berolige, hvis og hvis… er ked af jeres tab. Håber det snart lykkes for jer igen.

Bedste hilsner igen

NinjaBabyNinjaBaby
    Medlem

Hejsa.

Jeg har også blødt her i weekenden. Slog det lidt hen, men da der kom blod igen mandag, tog jeg til lægen tirsdag. Hun beroligede mig en del ved en gyn. undersøgelse og mente, at det var ved at gå i sig selv og at jeg ‘bare’ havde blødt fra slimhinderne/livmoderhalsen, som i mit tilfælde er lidt sarte. Desuden fortalte hun, at mange – flere end man lige går og tror – prøver at bløde en eller flere gange i løbet af en graviditet. Hun skaffede mig dog en tid til scanning om onsdagen, altså i går, og den viste, at alt var ok derinde – hjerteblink og glade bevægelser 🙂 Så selv om det ikke er rart at bløde, så BEHØVER det ikke at være farligt. Hvis ikke det stopper igen inden for en overkommelig fremtid, så synes jeg bestemt, at du skal kontakte din læge eller sygehuset og få dem i sving. Det er ikke sjovt at gå og bekymre sig på den måde.

Held og lykke.

Bedste hilsner, NinjaBaby

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.