Vil I have en uge for uge mail?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Vil I have en uge for uge mail?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    LoneLone
    Deltager

Kære kommende mødre i april 2012

Velkommen til Alt om Børn – og STORT tillykke med jeres graviditet! Jeg er redaktør her på siden, og det er mig, I skal skrive til, hvis I har forslag og gode idéer til, hvordan man gøre Alt om Børn bedre og sjovere at bruge.

Mødregrupper – gennem mange år
    Jeg håber, at I bliver rigtig glade for at være her på Alt om Børn, og at I vil få rigtig meget ud af jeres mødregruppe. Det plejer at være gravides omdrejningspunkt i de næste to år – og vi har mødregrupper helt tilbage fra 2004, der stadig skriver sammen indimellem herinde.

Læger skriver artiklerne
    I har sikkert allerede set det, men vi har en række artikler om jeres graviditet her på Alt om Børn. Alle artikler er skrevet af læger, jordemødre og sundhedsplejersker – og vi er meget stolte af, at være det eneste graviditets- og babysite, der har den form for information og samarbejde med alle eksperterne.

Vil du vide noget om din graviditet, kan du derfor roligt stole på, hvad der står – for eksempel lige her: Gravid

Info i din mailboks – helt gratis!
    Hver uge sender vi en uge-for-uge-mail ud om din graviditet og dit barns udvikling. Hvis du også vil have den – så klik her. Det er helt gratis! Her kan du også tilmelde dig vores nyhedsbrev, der giver dig seneste nyt om graviditet, fødsel og babyer.

Skriv til mig
    Husk at skrive til mig på lone@altomboern.dk, hvis I har nogle tanker, idéer eller andet. Jeg vil gerne lave siden, så den passer til lige præcis dig, så bare skyd løs – så ser jeg, hvad jeg kan gøre.

De bedste hilsner

Lone, redaktør Alt om Børn

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.