Vægtstigning – hvor meget?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 Vægtstigning – hvor meget?

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter

Det kan være at mine kilo ikke viser sig på vægten.. MEN HOLD OP min HORMONERE er helt ud af det 🙂 Jeg tuder hele tiden over ingen ting.. Hvordan har i det?? Er det kun mig???

er nu 26+1 henne.

har taget 6 kg på.

og har en symfyse på 25.

1. graviditet. med en dreng der ligger på gennemsnittet på alle målene.

UrsulaMiniUrsulaMini
    Medlem

Jeg er i uge 25+6 og har taget ca 8 kg på.. Det er jeg selv ret tilfreds med, men man ville da altid gerne have at det var mindre da man aldrig ved hvad der sker de sidste 2-3 måneder 😀 Har da hørt det er der man tager mest på..

Men på den anden side har jeg også hørt at når man er ca. hvor jeg er nu, har man taget halvdelen af det på man vil tage på i det hele.. Så man hører jo så meget 🙂

Min mor siger også “alt over 12 kg er overflødige kg” ja prøv du lige engang kun at tage 12 kilo på!? :O

Men alt i alt er jeg stadig glad for min krop, jeg kan ikke passe ret meget af mit tøj og har taget på, på mave,hofter,lår, baller og bryster.. – MEN jeg er gravid så jeg er sk*** ligeglad 😀

Jeg er også meget synligt gravid, min svigermor er i tvivl om min termins dato pga min størrelse på maven og alle har fra uge 10 sagt hold da op er du ikke længere henne. Men jeg har heller ikke på noget tidspunkt gjort noget for at skjule det 🙂

Mvh Trine

LoneLone
    Deltager

Super god debat, I har! Lige her på AOB har vi også et par artikler om vægt under graviditeten, som vores læger og jordemødre har skrevet. I finder artiklerne om vægtstigning under graviditeten her – eller ved at trykke på den lille pil oppe øverst ved siden af ‘Gravid’. Jeg sætter lige et billede ind af det, så I kan se, hvordan det ser ud:

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.