Første Scaning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Første Scaning

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Mette LHMette LH
    Medlem

Hej 😀

Vi har lige snakket med hvidovre hospital og vi skal til vores første scaning den 18 oktober 2012, men vi er dog ikke sikker på om vi kan vente så længe. Derfor overvejer vi at få en hurtig scaning hos lille KBH’er. Vi vil bare gerne være helt sikre på at der er en lille spire. For selvom at vi har flere positive test vil det være super dejligt at se livet. 

Hilsen Mette

KatiloKatilo
    Medlem

Hej Mette

Tillykke med Spiren 🙂

Jeg skal også først skannes den 12/10. Der er laaaang tid til.

For ca. 2 uger siden var vi hos lille Kbh’er. Mest for at få en bekræftelse på graviditeten. Vi gav 200 kr. og det var bare alle pengene værd.

Håber at I gør det, for det lægger en dæmper på eventuelle bekymringer og utålmodigheden 🙂

Kallie3Kallie3
    Medlem

Det der vil jeg overveje kraftigt… skal først til scanning d. 20/10… Puha, der er lang tid til…

God dag til alle

Lene

Det lyder også som frygtelig længe at vente…. jeg afventer min indkaldelse endnu og håber da ikke der er for lang ventetid.

Kallie3Kallie3
    Medlem

Ja ikk… Det værste er bare at man gerne vil have at vide om Baby er okay. For mit vedkommende måske Babyerne. Har en mistanke om der måske er to. Min kærste kom til at læse afsnittet om tvillinger i den der bog man får hos lægen og så siger han “jeg tror der er to”. Jeg blev helt paf og så måtte jeg os læse det og det passer meget godt på mig. I øvrigt kan jeg ikk skujle at jeg er gravid mere, der er en lidt stor bule på maven og ikk meget af mit tøj passer mere. Så der er lang tid til den 20. i næste måned…

God dag..

Lene

kajo78kajo78
    Medlem

Jeg skal til skanning d. 11.11 – og jeg glæder mig rigtig meget.

Jeg kan stadig ikke helt fatte, at jeg er gravid igen. Det selv om at jeg har rigtig mange af tegnene og nu også er ved at få en lille bule på maven…

Kallie3Kallie3
    Medlem

Ja det ville vi os rigtig gerne, men det kommer til at koste os en 700kr i togbilletter og scanning da vi kommer fra sydsjælland. Så tror bare vi venter til den 20/10….

Mette LHMette LH
    Medlem

Hvor er det dejligt at se så mange der kommentere og deler 🙂

Vi har i dag været hos lille KBH’er det var en rigtig positiv oplevelse. Så vis i tror der er to eller er bekymret. Så ta ud til dem 😀

Mette LHMette LH
    Medlem

Forståeligt 🙂 Jeg er oprindeligt fra Nykøbing F, så jeg kender kun de priser for godt. Jeg ville også vente hvis det var mig.

SulleySulley
    Medlem

Jeg har scanning den 10.10 vi har også overvejet af bliver scannet før men det skul koste os 850,-kr her i vestjylland. Så vi venter.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.