ØHm mavsen fryser når vinden rusker.. hva gør i ??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 ØHm mavsen fryser når vinden rusker.. hva gør i ??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    f-freyaf-freya
    Medlem

Hej i dejlige “tykke” kvinder 😉

Nu hvor vinden er begyndt at ruske og vi når ned på de 12-14 grader, sys jeg altså maven er begyndt at fryse lidt.. Alle mine vinterjakker/veste kan absolut ikke lukkes mere…

Men sys næsten ik at jeg gider bruge en masse penge på vinterovertøj speciel til gravide, når jeg kun får brugt det et par mdr. Min termin er 1.januar.

Hvad gør i ?? Spendere i på ny vinterjakke, eller har i andre fif ? Har vist hørt om et mave-varme bælte man kan købe, men hvor ??

Knus Freya

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg må sige jeg har også overvejet hvad man skal en af mine vinterjakke kan lige lukkes men nok ikke om et par uger!

Jeg har nogle store sweatre jeg tænker at bruge og så har jeg en regnjakke der er numret for stor som jeg bruger en tid.

Ellers må jeg finde noget sportstøj frem eller spørger nogle om de har noge jeg må låne jeg har heldigvis en pæn (tynd) jakke fra sidste gravididtet jeg kan bruge hvis vi skal noget.

Laura_1982Laura_1982
    Medlem

Jeg har en uldkappe fra sidste år, som jeg kan være i. Men når det bliver meget koldt, må jeg finde på noget andet, for en kappe har jo ikke ærmer.
    Jeg har set nogle pæne og ikke særligt dyre vinterjakker (for gravide) på asos.com og ellers vil jeg benytte mig af det trick, som en veninde gjorde, da hun havde termin i februar i år: købe en BIB-jakke fra h&m (Big Is Beautiful), som ikke koster alverden, og som enten kan sælges videre eller gemmes til næste graviditet 🙂 – for man orker jo ikke at fryse…

AviajamusAviajamus
    Medlem

Jeg ville heller ikke ofre en masse penge på en jakke der skal bruges så kort tid, meeeen var jo begyndt at have problemer med at lukke min vinterjakke og kunne godt se at hvis jeg ville have en tyk trøje inden under kunne den SLET ikke lukkes!!

Var så heldig at købe en brugt mama.licious jakke fra sidste sæson til 200,- og er faktisk allerede hoppet i den fordi den ikke strammer nogen steder….endnu 😀

Så vil da sige du skulle prøve at kigge lidt på nettet efter en jakke…evt. trendsales….

Ellers havde jeg tænkt på at bruge min ski-jakke som er lidt puffet i det omkring maven, eller så en fleecejakke/trøje og så min regnjakke….

Held og lykke med jagten på en jakke 😀

Anita22Anita22
    Medlem

Nu er det jo langt de færreste der ligner sig selv fra før de blev gravide lige efter fødslen det tager uger/mdr at komme ned i vægt så der er vinterjakken jo også god – så måske man skulle overveje at finde en allerede nu – det det ser ud til at blive en lang vinter. – bare lige en ekstra tanke herfra. =)

f-freyaf-freya
    Medlem

Jeg satser nu på at jeg kan lukke mine gamle vinterjakker når han er kommet ud, det er først nu det begynder at knibe, håber da ikke min mave er lige så stor som den blir i sidste måned, som når han er kommet ud 🙂

Men hvem ved, er altså for nærig til at spendere mange penge på ny vinter jakke, når skabet derhjemme bugner af dem, så prøver nogen af jeres gode råd, piger , tusind tak 🙂

Mrs VMrs V
    Medlem

Jeg har en skøn uld poncho den kan bruges indtil det bliver rigtig koldt og så tror jeg at jeg investerer i en billig (stor) jakke som kan bruges så længe mine andre jakker ikke kan bruges :)))

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.