Slut med………….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 Slut med………….

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    RBNRBN
    Medlem

Ej, hvor surt med havearbejdet, men det er nok bedst at holde sig fra eller i det mindste holde sig fra den hårde del af det.

Her hos mig er det slut med løbeture. Det måtte jeg konstatere for en uge siden, hvor jeg efter godt 1 km blev nødt til at gå og til sidste havde så ondt at det næsten var uoverskueligt at gå hjem 🙁
    Heldigvis var det ovre dagen efter – hvilket gør at jeg ikke kan lade være med at tænke på at jeg måske godt kan løbe bare en lille tur… må nok hellere lade være…

God bedring med dit bækken 🙂

Rikke (23+3)

Slut med havearbejde….

Så er har bækkensmerterne meldt sig efter en tur med hakken i kolonihaven. det er nu 3 dage siden og har stadig ondt..

har været til fys. med det.

hun konstaterede at det sad centreret ved korsbenet og var muskulært.

så jeg fik massage og laser på musklernes hæftepunkter.

Men nu tør jeg jo ikke begive mig ud i have arbejde under graviditeten mere. ikke hvis det skal gøre så ondt.

Er der noget i ikke længere kan ????

Spl75Spl75
    Medlem

Her er det næsten slut med alt. Ingen løbture, spinning, træningscenter, gåture på mere end 1000 meter pga. plukvéer. Min læge har sygemeldt fra arbejde også….. Dagens højdepunkt er en handletur :-(. Det eneste positive :ingen vasketøj og støvsugning 😉

Pas på dit bækken, og lav mindre belastende arbejde 🙂

Sanne  (25+2)

Anonym
    Gæst

Jeg er 24+5 nu og der er mange ting jeg har måttet sige farvel til.

Det har længe været slut med at sove på maven, hvilket jeg ellers altid har gjort. Slut med at løbe efter toget, hvis man er kommet for sent ud af døren. Så må man vente. Slut med at fryse. Tværtimod. Har det konstant varmt. Der er flere små ting der gør min hverdag mere besværlig, men min mand er heldigvis sød til at hjælpe, selvom han har travlt med studie og arbejde.

Men kan da høre, at jeg stadig har det rimelig let i forhold til nogle af jer andre.

Er begyndt at få ondt i Iskias-nerven. Især når jeg ligger på ryggen. Men har hørt og læst, at det er ganske normalt.

Men glæder mig enormt meget til at møde min søn til januar.

Hilsen Dina

Mrs VMrs V
    Medlem

Jeg stoppede med at løbe efter nogle måneder – synes det var for hårdt selvom jeg altid har løbet meget 🙂 men så startede jeg istedet for at svømme 2 gange i ugen så jeg ikke går helt i stå og det er sq dejligt ;)) Ellers er jeg heldigvis stadig uden gener og arbejder stadig 100% – Må nyde det så længe jeg kan 🙂 God bedring

Anita22Anita22
    Medlem

Ja her er det midlertidig slut med cykleture, lange gåture, stress og jag og nok også fuldtidsarbejde.

Er lige nu sygemeldt endnu 1 uge grundet voldsomme plukveer, snakkede med min chef i dag som godt mener han kan finde nogle arbejdsfunktioner det kan passe til et lavt stress niveau og som indeholder de pauser jeg har brug for – så tror det ender  med jeg kommer tilbage på mit arbejde. =)

Jeg har dog været meget i tvivl om hvad jeg skulle mene, men er ikke blevet mere glad af at gå hjemme den sidste uge, må jo ingenting – laver ingenting.

Nu må vi se hvad de sidste 6-7 uger byder inden den officielle barsel. =)

ikjikj
    Medlem

Lige så stille og roligt har jeg måtte holde op med havearbejdet, jeg kan ikke længere bukke mig ned, støvsugeren holder på sin plads og sove på maven har jeg forlængst opgivet. Sover jeg en smugle hen over maven bliver jeg vækket af div. spark. Dog kan jeg stadigvæk cykle og småløbe hen til bussen eller toget.

Jeg er ikke plaget af så mange plukveer endnu og føler mig godt tilpas. Så jeg klager ikke.

Hilsen

Iben (25+2)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.