Tryghedsscanning :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Tryghedsscanning :-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    KatiloKatilo
    Medlem

Jubiii..

Har set min lille spire i dag. Mindede meget om en reje, en sød reje, vores reje 🙂 Hjertede pumpede derudaf og alt så godt ud. Så meget man nu kan se så tidlig i graviditeten.

Var meget i tvivl om vi skulle få en tryghedsscanning. Har ingen grund til at tro noget var galt, men synes ligesom at jeg manglede et bevis. Har ikke de vilde symptomer.

Lille Kbh’er på Vesterbro er fremragende og kan varmt anbefales. Det er de bedste 200 kr., vi har brugt i meget lang tid. Vi fik billeder og en lille film. Ikke så meget man kan se, men sjovt at have.

Han sagde at nu var “naturens egen sortering” ovre, så nu er der ca. 90% procent chance for, at alt går som det skal. Så pt. kan både far, mor og spire slappe af og nyde graviditeten 🙂

Mette LHMette LH
    Medlem

Hej Katilo

Tillykke, hvor er det dejligt for jer 😀 

Vi har også overvejet at få det, og faktisk benytte os af lille KBH’er. Så dejligt at høre din oplevelse med dem 😀 

Endnu engang tillykke med det 😀

Hilsen Mette

jonlaustjonlaust
    Medlem

Hej Katilo

Stort tillykke. Jeg er selv blevet scannet i dag både for at terminbestemme men også for at sikre der var liv da jeg tabte et i dec. skal scannes igen om 14 dage – giver en dejlig tryghed for så er det over tidspunktet hvor det skete sidste gang.

igen et stort tillykke håber det bedste for jer.

Hilsen Helle

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.