Vores datter er for lille :-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2011 Vores datter er for lille :-(

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sookie82sookie82
    Medlem

Har været til en extra scanning idag, på grund af min gastric by-pass. fik den kedelige besked af vores datter er 28,9% for lille. skal så scannes igen den 28/9, for at se om hun har taget på og om hun har det godt. lægen sagde til os at hvis hun ikke taget godt på, vil jeg blive sat igang før tid, de vil prøve at holde hende derinde til vi er over uge 34.

Steffensen53Steffensen53
    Medlem

Det lyder ikke rart. Står selv lidt i samme situation. Skal ud og scannes fordi mit stofskifte er blevet forhøjet, så det er ikke sikkert at lillemanden tager på. Man bliver sgu så nervøs når der er noget der ikke går efter planen. Håber det bedste for jer.

Held og lykke

Steffensen53 26+3

sookie82sookie82
    Medlem

Nej det er ikke så fedt. jeg blev lidt ked af det igår og tænkte hvad det er jeg gør forkert. så lægen sagde osse jeg slappe af og prøve at lade være med at stresse mig selv op over det, for det har hun jo heller ikke godt af. men det er sku svært at lade være med at tænke over det.

jeg er ked af høre at du står i samme situation. håber osse det bedste for jer

Anja (27+5)

mor mmmor mm
    Medlem

Jeg venter 3 barn og har nu for 3 gang fået beskeden om at mit barn er for lille. Kan trøste dig, mig selv og andre med at mine 2 store børn i dag er fuldstændig som de skal være og helt perfekte. De var ved fødsel 2525 og 2600. De forventer nr 3 ligger på omkring de 2600 og jeg vil derfor blive sat igang 2 uger før termin – 0m 3 uger 🙂 Jeg synes det er hårdt at gå og tænke på, men på den anden side også rolig omkring det, da der bliver taget godt hånd om os. Fik desværre også besked i dag om at hun vender forkert, så skal på onsdag prøve at få hende vendt.

Alt held og lykke fremover herfra.

Knus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.