Længe siden

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    morigen4morigen4
    Medlem

Hej med jer. Har ikke været herinde i meget lang tid. I en storfamilie er der meget at se til. Men den næste måneds tid ligger jeg brak pga en operation så nu er jeg igen online ! Jeg har ventet i 3 år på operation pga meget maveskind ifm vægttab. Havde en tid her om nogle uger men i onsdags ringede sygehuset med et afbud så jeg blev indlagt torsdag morgen, fik lov at tage hjem til kl 12hvor skole bussen kom med min søns klasse til børne fødselsdag. Da alle børn var hentet og jeg havde gjort rent tog jeg tilbage på sygehuset og blev opereret fredag morgen. det er først i dag jeg er nogenlunde levende, det var en hård omgang men jeg er sikker på jeg bliver glad for det om nogle uger.

Desværre går Isabella ikke helt endnu så det bliver nok lidt af en udfordring men det må vi tage. Hun er en meget aktiv lille drillepind som konstant driller og flår ting ud af skuffer og skabe så jeg kommer ikke til at kede mig !

Håber alt er vel hos jer
    Kh Camilla med den flade mave ha ha

Hopla83Hopla83
    Medlem

Jeg har heller ikke været her længe, men følger lige lidt med på sidelinjen så godt som muligt 🙂

Det må have været en ghård omgang for dig og familien. Det er ikke sjovt at få sprættet maveskinnet op, ved jeg selv efter kejsersnit. Jeg håber du får det hurtigt godt og resultatet bliver godt:-)

Her er alt vel. Vores Linea blev et år for 14 dage siden, og hun går heller ikke endnu så der er noget at bære på ;:-)

Kh Mette

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.