En lille nr 2 ??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 En lille nr 2 ??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Det er hetlt underligt at være her pludselig, sidste uge troede jeg stadig at vi var igang med at prøve at lave en nr. 2, og nu pludselig er man 7 uger henne…. Kan godt mærke at det lige skal fordøjes, så bliver vores nr. 1 2, ½ inden han bliver storebror.

En spirende mor til 2 !!

sodselsodsel
    Medlem

Stort tillykke :o)

jonlaustjonlaust
    Medlem

Tillykke med graviditeten

SulleySulley
    Medlem

Tillykke med nr.2

OlejaszOlejasz
    Medlem

Tillykke til alle Jer.. Det er så dejligt…

Jeg er i uge 10. og Min lille datter skal være storesøster når hun er 21 måneder.. Tror det bliver lidt hårdt, men tror virkelig også at det har sine fordele når de bliver lidt ældre, de må få meget glæde af hinanden, eller det håber jeg i hvert fald..

Min først prøve var negativ.. Så tænkte jeg, ja det er nok bare lidt stress og travlhed og det skal nok komme.. Men efter 3 uger spurgte min mand om jeg havde helt tjek på det der… Næææ.. Så jeg tog en test, og den var meget  positiv..

Jeg syntes virkelig jeg er træt – hvordan har i det?

jonlaustjonlaust
    Medlem

Jeg går i 8. uge i morgen og jeg er så træt at jeg dårligt kan hænge sammen, Syntes det noget hårdt i hverdagen hvor jeg har deltids arbejde 2 drenge på 2 og 4 år samt er ved at starte op som privatpraktiserende ergoterapeut så der er nok at se til når man helst vil sove.

Hilsen Helle

Jeg er bare så træt, har ingen appetit, og har konstant kvalme. Glæder mig så meget til at kvalmen går over.

For at det ikke skal være løgn havde jeg så lige maveinfluenza fra torsdag – lørdag, så nu er jeg da total bombet.

Sidst havde jeg en god graviditet lige indtil den sidste tid, hvor konstant lændesmerter, så stor at man næsten ikke kan gå eller sidde ordentligt, søvnløse nætter hvor man ser ulideligt tv fra kl 2- 5 om natten fordi ens øjne bare ikke vil lukke sig, så man er så træt at man næsten ikke kan hænge sammen om dagen. Desuden mege meget vand i kroppen, og hævede slimhinder som gjorde at jeg pludselig begyndte at snorke om natten – er ved at gøre en vanvittig.

Det er så spændende at følge det hele…. men helt andre tanker her 2. gang – som hvordan vil min dreng nu tage det? vil de kunne enes godt og have glæde af hindanden?

Håber i alle har  det godt 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.