Scannes på lørdag…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2012 Scannes på lørdag…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hjulkronenhjulkronen
    Medlem

Selvom det er min 3. graviditet, så er jeg mere urolig end tidligere. Jeg har taget div. tests og fået bekræftet, at der er 2 streger på dem alle. Alligevel synes jeg ikke, at jeg har det helt som de sidste par gange. Jeg føler mig ikke rigtig gravid endnu….

I morgen skal jeg til lægen og får vandrejournalen og håber så, at det kan hjælpe lidt. Lørdag har vi bestilt tid til en tidlig scanning i Århus, hvilket jeg ser meget frem til.

Jeg har det rigtig svært ved ikke at vide, hvor langt jeg er henne. Jeg kan være alt fra 4 uger til 8-10 uger. Og som jeg kan forstå det, så vil der gå min. yderligere 1 måned, før jeg kommer til scanning og får terminen bekræftet. Så længe kan jeg simpelthen ikke gå…derfor har vi valgt selv at punge ud 🙂

Glæder mig til at kunne fortælle min foreløbige termin…

22april1022april10
    Medlem

Pøj pøj hos lægen i dag og til scanning i morgen. Håber det går godt. Hvad koster en sådan scanning egentlig?

Jeg føler sjovt nok heller ikke at jeg er rigtig gravid. Har det slet ikke som sidst. Inden jeg havde taget testen, følte jeg den var god nok med ømme bryster og bare generelt kroppen der sagde det til mig. Men det hele er ligesom gået i sig selv. Men prøver at bilde mig selv ind at maven der buler lidt mere ud om aftenen er mit tegn på at der er noget der vokser derind. Lægen har dog også bekræftet at jeg er gravid, men har ikke fået lavet vandrejournal endnu, og derfor heller ikke fået tid til scanning :o( Man bliver jo helt skør af at vente og vente og vente.

Kh

22april10

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.