gravide i Brønshøj eller i nærheden? :-D

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2011 gravide i Brønshøj eller i nærheden? :-D

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    cinalocinalo
    Medlem

Hej, så er det nok på tide at jeg melder mig på banen…

Jeg er gravid i 19 uge (18+5) og vil meget gerne mødes med andre gravide i nærheden af mig.

Jeg er sygmeldt fra mit arbejde pga graviditeten så der er meget tid til at tænke over alt der har med en graviditet og et lille barn at gøre.

Jeg har termin 22/12-2011, men skal føde ved kejsersnit ca 10-14 dage før. Jeg glæder mig helt vildt til at møde den lille fyr der laver ballade i min mave.. 😀

Så er der andre gravide der er friske på at mødes til en tur på cafe, og selvfølgelig også for at følge “hinandens maver” og graviditetsforløb??

🙂

KWKW
    Medlem

Hej.

Jeg er fra Valby, og er frisk på en tur på café. Jeg er også sygmeldt fra mit arbejde pga bækkenløsing og forhøjet blodtryk, så jeg har også lidt tid til overs til en tur på café imens min 4årige datter er i børnehave.

Min termin er pt. 12/12, til en aktiv lille dreng, men jeg må ikke gå en fuld graviditet så jeg bliver sat igang ca 14 dage før eller planlagt kejsersnit, jeg må selv bestemme !!!!! er gået i tænkebox, sidste fødsel endte i akut kejsersnit efter 23½ time!!!!

Jeg er frisk på at mødes 😉

Mvh Katrine

sookie82sookie82
    Medlem

hejsa..

jeg bor i København NV, jeg har osse bækkenløsning, så jeg skulle osse sygmelde mig. for jeg kan ikke holde til så meget (to timer på hospitalet til undersøgelser og jeg er færdig)  plus jeg skal til tjek på hospitalet næsten hver uge.

jeg bliver måske osse sat igen gang før tiden, hvis hun ikke vokser som hun skal. har termin den 10/12..

men er frisk på at mødes, har sku godt af se andre menneske end kærsten og familien griner..

Mvh Anja

cinalocinalo
    Medlem

Hej Katrine og Anja, I må undskylde at jeg ikke har givet nogen form for tilbagemelding på jeres inlæg.. Min kærestes mor døde i torsdags så vi har haft travlt med alt der skal ordnes..

Men.. jeg er stadig frisk på at mødes 🙂 det må dog blive en gang i slutningen af næste uge.. 🙂

Mvh Carina

sookie82sookie82
    Medlem

Hej Carina..

det er jeg ked af høre 🙁 det er jo klart i har meget der skal ordens.

Jeg er osse frisk på at mødes, har en masse tid nu hvor jeg er blevet sygmeldt med bækkenløsning, men jeg skal jo luftes engang imellem griner ellers blever jeg sku tosset af sidde her hjemme og ikke rigtig lave noget. 

jeg har en hospital tid om onsdagen til endnu en ultralyd kl 10.30. og fredag skal jeg til ringsted for at besøge min farmand.

Mvh Anja

KWKW
    Medlem

Hej Carina.

Ked af at høre hvad der er sket i jeres familie.

Ang møde i næste uge. Jeg får gæster fra jylland på mandag, og jeg ved ikke helt hvor længe de bliver! men hvis i 2 bare finder en dag, så melder jeg lige tilbage om jeg har mulighed for at møde op 😉

Mvh Katrine

cinalocinalo
    Medlem

Hej I to, hvad siger I til at mødes nu på lørdag? 🙂

cinalocinalo
    Medlem

Hej igen I 2, jeg håber I har det godt.. 🙂

nu er der kommet lidt mere ro på her hos migi hoplaland, så I melder bare tilbage hvornår I har tid og lyst at mødes!

mv Carina

KWKW
    Medlem

Hej Carina.

Jeg har desværre ikke fået svaret på det sidste, men der blev pludselig fundet en kunde i min mor, så hele familien har været lidt på den anden side, og er nu igang med diverse scanninger og udredninger og operation, og jeg er jo sygeplejersken i familien, så jeg er ind over alle samtaler, å det fylder lige mine hverdage ud.

Jeg tager på camping med min lille familie hele næste uge, for at få lidt luft, men så er jeg klar, når jeg kommer hjem igen.

Mvh Katrine

cinalocinalo
    Medlem

Det er jeg sgu ked af at høre, jeg håber ikke det er noget alvorligt, og jeg kan sagtens forstå at det tager både tid og energi fra dig 🙁

Jeg håber da endelig at vejret bliver skønt når I tager på camping næste uge. 🙂

jeg prøver at se om jeg kan finde ud af hvordan man sender “private mails” til hinaden, ( sender mit mobilnummer) så kan du bare kontakte mig der når du er “landet” i København igen.

Ha en god ferie, hygge til dig og din familie…

sookie82sookie82
    Medlem

Jeg er osse ked af jeg ikke svare 🙁

men blev indlagt sidste torsdag den 4/8 med dierrá og mave smerter. kom hjem tirsdags sidste uge og blev så ringet op af hospitalet om onsdagen og fik afvide jeg har en tarmbaktrie der kan smitter. jeg havde det i april sidste år og det tog over 3 mdr at komme af med. så nu håber jeg bare den er væk til prinsessen kommer. har da heldigvis ikke smittet min kæreste.

håber du har det godt Carina..

knus herfra

KWKW
    Medlem

Sikken et lille hold vi er 😉 vi er godt nok ramt af diverse ting !!

Rigtig god bedring Anja, sikke noget skidt noget at få med maven.

Hygge hejsa herfra Katrine

cinalocinalo
    Medlem

Hej med jer…igen.. 

Hvordan har I det? Går det godt med jer og jeres liv?? 

hvis I stadig er friske på at mødes så synes jeg virkelig at vi sku gøre et nyt forsøg.

🙂

Mvh Carina 

cinalocinalo
    Medlem

og siden denne side er alt for kompliceret for mig så får I mit nummer her og nu:

31927539, send endelig en besked eller lign. 

mvh igen 🙂

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.