Så rundet jeg de 20 uger..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2011 Så rundet jeg de 20 uger..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    sookie82sookie82
    Medlem

synes det er vildt jeg allerede i uge 20.

har målt maven idag og er 93 cm i omkreds og før jeg blev gravid var jeg ca 74 cm. og har taget 2 kg på, på kun 10 dage.

helene_441helene_441
    Medlem

går det hurtigt med tiden vægten osv. Er selv i uge 20 og min vægt begynder os endelig at gå den rigtige vej.. Var til scanning i torsdag, fik atvide der kommer endnu en dreng, har en på knap 2 1/2 år.

Hilsen Helene

abshelpabshelp
    Medlem

Jeg har det som jer, her er vægten også begyndt at stige ret pludseligt efter stilstand i månedsvis – godt at den lille i maven vokser! 🙂

Ane (21+1)

sookie82sookie82
    Medlem

Det er dejligt jeg er begyndt at tage på for lægerne er squ efter mig, og vil lige sige jeg spiser lige hvad jeg har lyst til og når jeg har lyst til det Griner.. det er rart høre at andre osse er begyndt at tage lidt på…..                                   ja det er dejligt at maven vokser, og kærsten synes der er sket rigtig meget her der sidste par uger. jeg tager billeder af maven såen ca hver 14 dag.

Mærker i liv? jeg mærker prinsessen hver dag og hun er begyndt ligge mere kraft i sine spark, så kærsten håber han snart osse kan mærke hende.          

Var til lægen i mandags, har desværre fået bækkenløsning, så nu skal jeg slappe af og lytte til kroppen. kan ikke gå en time uden jeg har så ondt 🙁

Helene tillykke med jeres lille prins 🙂

Anja (20+1)

helene_441helene_441
    Medlem

Tak Anja, vi glæder os til han kommer, skønt i venter en lil prinsesse der er så mange søde kjoler:-) . Mærker ikke så vildt meget, ik som sidst, men moderkagen ligger os foran ham så han skal virkelig sparke igennem meget, men mærker ham stadig dagligt. kender en som havde bækkenløsning under begge hendes graviditeter, hun tog til en eller anden i Århus som var sindsyg dygtig, finder lige et navn og nummer og vender tilbage.

Helene ( 20+5)

Sisse87Sisse87
    Medlem

Til sookie82:

Jeg kan varmt anbefale dråber der hedder ‘Bambus comp.’ – de kan købes i helsekoster og virker opstrammende, man kan bruge dem op til en måned før forventet fødsel og også bagefter.

Mvh Sisse med Asta 10 mdr.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.