Type 2 scanning

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    kalle11111kalle11111
    Medlem

Så blev det tid til graviditetens 2. scanning idag, og hov… der var sørme en lille tap at se: Vi venter en dreng:-D

abshelpabshelp
    Medlem

Nej hvor dejligt, tillykke! Vi skal til scanning på mandag, det bliver så spændende!

Abshelp (19+5)

sookie82sookie82
    Medlem

Vi var til scanningen igår. vi venter en lille pige med krudt i rumpen, hun ville ikke ligge stille da jeg blev scannet. så hender der scannet os fik kamp til stregen griner. så nu kan tiden kun gå for langsomt.

Anja (18+5)

anfus76anfus76
    Medlem

Vi var også til scanning idag og hos os var der også en lille tap at se så hos os bliver det også en dreng…. lille William…. er livet ikke skønt ;o)

NefiaNefia
    Medlem

Skal til scanning på onsdag, og selv om vi egentlige er ligeglade med kønnet, gjorde det ikke noget hvis det blev en dreng (vi har allerede 2 tøser). 🙂

KWKW
    Medlem

Vi var til scanning i tirs. (19+1), der var skam også en lille tap, skønt for vi har en prinsesse på 4år, vi er begravet i barbie og prinsessekjoler, så det bliver skønt med lidt andet 😉  Sygeplejersken der scannede mig havde kamp…. scanning i 20min. vi blev sendt på vandretur i 30min. tilbage til scanning igen, hjalp lidt, til fødselslægesamtale, så tilbage til scanning, lidt bedre, hun gav op, en kollega kom til, hun fik lidt flere resultater!!! men tappen vise han meget gerne, det hele endte med, at jeg skal komme tilbage i næste uge i håb om at vi kan fange de sidste resultater….. han drønet rundt i maven, og villle slet ikke ligge stille, og slet ikke som sygeplejersken ville ha det… hi hi, puuuha hvad er det for en aktiv lille gut der kommer ud 😉  men jeg håber at det hedder : gode gange 4!!!  😉  men de resultater de fik er helt normale 😉

Dorte15Dorte15
    Medlem

Så har vi også været til scanning – her var alt som det skulle være og hun ville sætte penge på at det er en dreng. Det er bare fantastisk og vidunderligt at få et lille kigge til den bette inde i maven 😉

NefiaNefia
    Medlem

Yep, så var vi også til scanning i går. Og der var en lille tap, så det bliver en dreng.. 🙂 Dejligt, men problemet er nu at jeg er helt blank mht. navne, jeg var overbevist om at det blev en pige igen.. 🙂

birkgirlbirkgirl
    Medlem

Tillykke!!! So nice to hear how many little baby boys and girls we’ve got here :). Our scanning is planned for Friday, can’t wait to find out who is in there ;).

Hugs,

Birkgirl

birkgirlbirkgirl
    Medlem

We’ve been to scanning yesterday-waiting for a girl :). It was SO great to see her moving around in the stomach!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.