Vægten og mavsen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 Vægten og mavsen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Mysling28Mysling28
    Medlem

Hej piger!

Jeg er nysgerrig på hvor meget i har taget på og om maven snart ligner andet end, en mave der har fået lidt for meget af det gode:-)
    Jeg har selv taget 5 kg på og gået 1 str. op i kitel(arbejder som sygeplejerske). Maven er også endelig blevet fin rund og strutter når jeg ligger ned. Er dog nervøs for ol jeg når de 30 kg + som ved sidste graviditet:-/
    Men denne gang sidder det vist mest på maven og brysterne.
    Glæder mig til at høre fra jer:-)
    Knus Mysling

1501201215012012
    Medlem

Jeg har termin 16. januar og har taget ca. 1½ kilo på. Jeg er vokset ca. 2 cm om livet og er gået en bh-størrelse op. Det er min første graviditet, og jeg glæder mig til at det er tydeligt at jeg er gravid og ikke bare lige har fået en lille topmave. Jeg kan dog ikke rigtig se det endnu, når jeg ligger ned (måske falder maven ikke lige så meget ned, men den strutter ikke – det glæder jeg mig til).

f-freyaf-freya
    Medlem

Jeg er 15+2 og har taget ca 2,5 kg på… Min mave er ved at blive fin, jeg ligner ikke længere en der bare er blevet lidt tyk, det sys jeg ihvertfald ik selv, og når jeg har en stram kjole eller bluse på, kan mn tydeligt se en rund babybule.. Når jeg ligger ned kan man dog stadig se hoftebenene stikke lidt ud, men maven begynder at ta form , også når jeg ligger ned .. 🙂

Mine bryster er blevet større, det sir min kæreste ihvertfald, så han er glad ;-D Han kan dog ik røre for meget ved dem, de er stadig sindssyg ømme :-/

Anonym
    Gæst

Jeg er i dag 14+5 og vægten siger +3,5 kg. Det er lidt mere end jeg havde håbet, men føler at den konstante sult, som jeg har kæmpet med de sidste mange uger, er ved at gå lidt i sig selv. 

Så håber at kunne nøjes med lidt mindre mængder mad her i andet trimester.