Vil bare lige sige..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2011 Vil bare lige sige..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    MissBethMissBeth
    Medlem

Hej til jer alle! 🙂

Og stort tillykke med maverne!

Jeg melder mig lige her under fanen!

Og for lige at fortælle lidt om mig selv, venter jeg den første med min skønne kæreste. Vi bor i det mørke jylland i en perfekt lejlighed med ekstra plads til den kommende pige (Ja, vi har snydt og betalt os fra en kønsscanning og der var ingen tvivl – girl power it is!) 

Jeg håber på at kunne gøre brug af mødregruppen her på siden 🙂 

abshelpabshelp
    Medlem

Og tillykke med den lille pige. Vi snød også, så har været til kønsscanning i dag og venter en dreng 🙂 Der var bare aaaaaalt for længe til MD…

LuffesmorLuffesmor
    Medlem

Hej missbeth

velkommen til mødregruppen – og stort til lykke til jer med jeres lille pige!

Må jeg spørge hvad kønsscanninger koster og om der er noget sted, nogle kan anbefale i trekantsområdet? kan heller ikke vente med at finde ud af det :0)

mange hilsener sis

MissBethMissBeth
    Medlem

abshelp – tillykke med jeres dreng! Det gør det bare så meget mere virkeligt når man kan kalde maven han eller hun 🙂 Ja, jeg skal til MD d. 13/7 – synes virkelig også der er længe til!

Luffesmor – tusind tak og selv tillykke 🙂 Jamen vi var ved jordemoder.dk i fredericia og måtte også køre lidt for det. Det koster kun 450 kr., og de er VIRKELIG søde, plus du får en hel masse billeder med hjem – vi fik 15-16 styk, rigtig gode og også lov til at se hende i 3d selvom vi kun havde betalt for en 2d scanning. Scanningsdamen gjorde sig umage med at fortælle alt om hvad vi kunne se, vi fik alle mål taget på hende – også printet ud så vi kunne gemme dem. I øvrigt lover de en ny scanning hvis de er den mindste smule i tvivl om kønnet på babyen 🙂

Derudover har jeg hørt en masse godt om scanningsjordemoderen.dk også – de har klinik i århus og silkeborg 🙂 men tag et kig på begge hjemmesider!

Ja vi snød også lidt. vi kørte til Odense (1 time), der var jeg også tidlig i graviditeten. Hos mageløs scanning. Hun er rigtig sød og åbnede for os uden for normal åbningstid. så vi var der 19.30 i går og så en lille dreng. familien ville helst have en pige, men jeg synes det er fint. vi mistede jp vores lile datter på 6 år sidste år, og derfor tror jeg gerne at børnene ville have en “ny” lillesøster. jeg tror det bliver nemmere følelsesmæssigt med en dreng. Det er i hvert fald det det er uden tvivl….

abshelpabshelp
    Medlem

Vi brugte scanningsjordmoderen i Silkeborg – super oplevelse med både 2d og 3d, en masse billeder både udskrevet og på cd + en dvd med optagelsen af scanningen, så man kan se den lille sprælle igen, hvis man vil. Jeg synes jeg fik valuta for de 700kr.

– Abshelp (16+5)

sookie82sookie82
    Medlem

hvor må det være dejligt at vide om det er lyserødt og lyseblåt man skal købe.

Vi håber på at vi finder ud af hvad det er den 13/7 for der skal vi til MD scanning.

millamuzmillamuz
    Medlem

Heeei alle….

Så blev det vores tur til at komme til kønsscanning (som vi også betalte os fra)- Syntes også der var ALT for lang tid til MD  😉

-Og vi skal ha en lille pige… Så der skal da helt sikkert lige shoppes lidt i lyserødt og pink 😀

// Knus til jer alle herfra

Millamuz

LinefrylandLinefryland
    Medlem

Vi snød også lidt fik en kønsscanning hvor vi også var så heldige at se vores lille pige i 3/4D. Det var en helt fantastisk oplevelse og vores lille pige blev lige pludselig meget virkelig. Kan næsten ikke vente til at se hende igen smiler.

Line

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.