Nf scanning i går :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2011 Nf scanning i går :-)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    musermor1musermor1
    Medlem

Vi var til nf scanning i går og alt så rigtig fint ud 🙂

Det var en rigtig lille vildbasse som sprællede rundt, så det tog lang tid at få alle de rigtige mål men det var bare dejligt, så fik vi jo lov at kigge lidt længere 😉

Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til jeg kan begynde at mærke at den lille rumsterer rundt. Hvor langt var i henne da i mærkede liv? Nu er det jo anden gang jeg er gravid, så jeg håber jeg mærker noget lidt hurtigere denne gang, første gang var jeg næsten halvvejs!

Musermor1 (12+6)

LinefrylandLinefryland
    Medlem

Vi har også lige været, i torsdags. Det var helt fantastisk at se den lille trold holde fest inde i maven. Den startede med at sidde op og lignede en der øvede sig i at slå på bongotrommer 😀 den måtte en del masen på maven før det passede den lille at lægge sig ned så der kunne måles.

Min termin blev også lige rykket frem så den nu hedder 17.12

Jeg glæder mig også helt vildt til at kunne mærke liv. Det er vores første så jeg har ingen tidligere erfaringer.
    Nu skal der bestilles tid til en kønsscanning om et par uger. Det er dejligt der ikke gå så lang tid før vi skal have et kig ind til den lille igen.

Er der nogen der har erfaringer med 3D svanninges allerede så tidligt?

sookie82sookie82
    Medlem

jeg har allerede mærket liv nu, det starte da jeg var i uge 12. er uge 14 nu , det er det vildeste jeg har oplevet. mærker den når jeg ligger og slapper af eller er lige ved at falde i søvn. det er mit første barn.

jeg var lige til en extra scanning i tirsdags, da jeg har har haft nogle blødninger(der blev jeg godt nok bange, nok osse fordi jeg ved min mor har været at tabe både mig og mine søskende og det er starte på den samme måde). og fik set det lille havde det godt, lå og vinket til min mor og mig.

er der nogle af jer der har haft nogle blødninger?

abshelpabshelp
    Medlem

Vores sprællede også helt vildt til nf. Jeg har termin den 2/12 og jeg synes nogen gange jeg kan mærke et eller andet, men aner ikke om det er den lille – det er den første, så ved ikke hvordan det føles. Jeg har fået at vide, at jeg ikke skal regne med at mærke noget før tidligst uge 20, men det er nok meget individuelt!

millamuzmillamuz
    Medlem

Uhh jeg skal først afsted til NF d. 21/6… syntes der er længe til…

Blev dog scannet i 9. uge og der var alt ok… Så mon ikk det bliver sådan til NF også? 😉

Hvor langt var i henne da i var til NF?

//Millamuz 11+3

abshelpabshelp
    Medlem

Jeg troede jeg var i 11+6, men det viste sig så, at jeg var i 12+4 – det er vist meget typisk, at man får rettet terminsdatoen ved 1. scanning.

-Abshelp 🙂

millamuzmillamuz
    Medlem

jo det tror jeg… fik dog ikke flyttet datoen ved første scanning… Der mente de det stemte meget godt overens… 🙂

Syntes dog bare det er lidt sent at komme til NF når man er i 13. uge??? -Eller er det kun mig der er lidt forundret over det?

// Knuzz til alle jeg søde decembermødre

Millamuz

BergBerg
    Medlem

jeg var til NF for 2 uger siden da jeg var 12+2 🙂
    nu venter jeg bare på det bliver den 22. i næste måned hvor jeg skal til MD scanning 🙂

musermor1musermor1
    Medlem

Jeg var 12+5 da jeg var til nf scanning, jeg synes også det var sent, men åbenbart normalt. Da jeg var gravid første gang var jeg kun 12+2 da jeg var til nf scanning.

Min termin blev ikke rykket til nf scanning, så den hedder stadig 17/12, havde ellers håbet det kunne blive lidt tidligere 😉

Jeg glæder mig så meget til jeg kan mærke liv, synes altså det er rart at man selv kan holde øje med om der er liv derinde, kan ikke lide denne uvished, når man nu læser og hører om alle dem det går galt for. Min kæreste oplevede 2 spontane aborter med sin tidligere kone, så det er noget vi har snakket om. Der var rigtig meget liv og fint hjerteslag til nf, men vil bare så gerne kunne mærke at der er liv!

Musermor1 (13+4)

nettemus24nettemus24
    Medlem

jeg var til scanning i tirsdags alt så fint ud, super dejligt… De havde først skønnet min termin til den 18.12 men er nu blevet rykket til den 23,12 det er mit 2 barn har en dejlig datter der blir 3 til nov.

millamuzmillamuz
    Medlem

Hei Sz1989

Jeg syntes da du skal blive her… Det er jo ikke en fast dato og du kan jo lige så godt føde sidst i December som først i Januar… Så mon ikk det er hip som hap? 🙂

Knuz

Millamuz 12+0

Sz1989Sz1989
    Medlem

Jeg synes også lige jeg vil dele om at jeg var til nf scanning i tirsdags, og det hele var så fint, man kan allerede se næsen og den vinkede til os.. og til at starte med lignede det at den havde hikke, det var bare så sødt. og min kæreste og jeg var helt mundlamme over at den er 5cm og ligger i maven på mig.. det er jo fantastisk 🙂 – Det gik først op for mig at jeg er gravid der.. og jeg glæder mig så meget til at få mit første barn. 🙂

min termin blev rykket fra 30.december til 1.januar 2012.. 😉 

skal jeg så rykke til mødregruppen for januar eller skal jeg blive her? 🙂 

Sz1989 (11+5)

Sz1989Sz1989
    Medlem

jo det kan du jo have ret i hehe.. men det ku være super fedt hvis jeg ramte nytårsaften 😛 hehe…

men er glad for jeg så kan blive her 🙂

millamuzmillamuz
    Medlem

Hi hi ja det kan jo da være vi ender på samme dag… 😉

Jeg er nemlig indtil videre sat til d. 30.12 men skal til NF scanning på tirsdag sååå nu må vi se hva de siger 🙂

Knuzz

Millamuz

birkgirlbirkgirl
    Medlem

Hi 🙂

We’ve had our first scanning today. It’s a fantastic experience to see our little baby, unbelievable! I’m at 13+2 with termin December 25th so we can’t image a better X-mas present then this.

Can’t feel the baby yet but we were told it’s normal with the first pregnancy and depends also upon how the modercage is positioned.

Congrats to all the December moms 😉

Birkgirl

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.