Fra kulkælderen og helt oppe på en lyserød sky

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe Januar 2012 Fra kulkælderen og helt oppe på en lyserød sky

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    trinetigertrinetiger
    Member

Hej piger

Vil lige dele med jer, at jeg har haft en ordentlig forkrækkelse: Jeg havde en lille blødning torsdag nat og gik fuldstændig i koma. Fredag morgen var jeg hos egen læge, som har en gammel ikke så god scanner, hvor man alene kunne se at der var en graviditet, men ikke noget hjerte der slog.

Min fantastiske læge fik mig en lyntid hos en gynekolog, med en super scanner. Og der så jeg min lille babys hjerte blinke!

Nøj hvor har jeg grædt meget. Først fordi at jeg troede at jeg havde mistet vores lille ønskebarn og bagefter af lettelse og glæde.

Jeg er bare SÅ glad nu.

Hormonerne har i.ø. taget totalt over hos mig. Jeg græd 2 gange til “Grusomme mig” i går da jeg så filmen med mine 2 drenge og 1 gang i dag til et P1-program. Ha, ha…

Prøver i.ø. at arbejde lidt med min angst for at graviditeten skal gå galt. Det lykkedes ikke hele tiden, men det går da lidt bedre. – Men det hjalp selvfølgelig også at se det lille hjerte. 🙂

Kh Trine (6+6 og happy!)

Anonymous
    Guest

Kære Trine

Hvor dejligt at høre, at der alligevel ikke var noget galt med ønskebarnet.

Jeg kan sagtens føle din angst. Jeg kan selv gå fra at være helt nede, og bange for at graviditeten går galt, til svævende over at vi skal have en lille en.

Tillykke med din graviditet.

Anonymous
    Guest

Hej,

Det er helt utroligt som vi er styret af vores hormoner! Men dejligt med de gode nyheder!

Du er heldig at du har set det lille hjerte blinke!

Pas godt på jer selv!

:o)

Alexsis82Alexsis82
    Member

Tillykke med graviditeten.

Jeg havde ligesom dig en blødning i uge 7 + 0, det var en torsdag. Min var kraftig og kort (Styrtblødning) og udenfor min minstruations cyklus, jeg kontaktede min læge som uden at have undersøgt mig, mente at jeg havde tabt barnet men tilbød mig at tage nogle blodprøver for at se på hormontallet og skulle så tage en blod prøve mere om mandagen.

Da mine hormontal ikke var steget med det de skulle iflg. lægen, skulle jeg så få taget en ny blodprøve torsdag ugen efter, fredag var der intet svar fra lægen. Lægen gjorde mig endnu mere bange/angst 

Vi tog sagen i egen hånd og selv om både jeg og manden havde afskrevet barnet og havde arbejdet sorgen igennem, ville vi have en ordentlig afslutning på det og tog derfor til en scanningsklinik som vi selv betalte for om lørdagen, hvor det så viste sig at der alligevel var en lille spire med hjerteblink i maven. Helt ubeskrivelig og fanatastisk følelse som derefter blev erstatet af stor vrede.

Vreden på min læge og hele “systemet”, som lod mig være i over en uge i “helvelde” og ingenting rigtig gjorde ud over de der dumme HCG blodprøver, da hun mente min “abort” var ukompliceret iflg. hende.

Lige pt. er jeg 10+3 og sat til 24 dec. lige pt. +/- 2 uger. 🙂 og er nu glad igen for at alt er som det skal være. Men gid jeg havde din læge 🙂

trinetigertrinetiger
    Member

Nøj! Din historie gør mig da endnu mere glad for min fantastiske læge.

Jeg ved godt at vi ikke alle kan have verdens bedste læge. ; ) Men måske du skulle overveje at skifte? Tænker at det er vigtigt at have tillid til og føle sig taget af af sin læge. Også senere når du kommer med en lille baby, som måske har høj feber eller….?

Kh Trine (9. uge)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.