bObles? Eller andre gode ting at trække sig op ad:)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 bObles? Eller andre gode ting at trække sig op ad:)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

Hej alle:)

Jacob er begyndt i det små at prøve at trække sig op på vores ben (når vi ligger på gulvet med ham) og forsøger også op ad vores spisebords stoleben.

Nu vil vi gerne købe noget egnet som han kan bruge til at trække sig op ad og tumle med.

Nogle gode ideer? De der bObles ser smarte ud, men er de også det i virkeligheden?

Kh Anett og Jacob:)

sonne38sonne38
    Medlem

Hej Mette:)

Tak for svar:)

Har luret lidt på den krokodille, den ser smart ud med “trappe trinene” er den en af favoritterne hos dine unger?

Hvilken en af jeres virker mest stabil? Jeg har forsøgt at finde ud af størrelserne på dem på nettet, men de gør sig ikke meget i at skrive mål på:( Kan du prøve at give mig ca. mål, bare sådan nogenlunde;)

Anett

ryszenryszen
    Medlem

Hej.

Vi har Boblés elefant, krokodille og kylling herhjemme og ønsker os flere.

Jeg vil nok sige at de ikke er egnet til at rejse sig op af, da de jo er lavet af skum og jeg tror de vil vælte, hvis han hiver sig op i den. Samtigtig vil jeg sige at det er noget helt fantastisk legetøj til alt andet. Vores 3 årige bruger det til alt fra forhindringsbane til bro til biler osv. Og vi ønsker os mere når den lille kommer til juni.

Jeg kan ikke rigtig komme med forslag til andet man kan rejse sig op af. Vores søn brugte meget siden på kravlegården, sofabordet og rumdeleren med hans legetøj på.

Mette (besøg fra juni 2011) 

elin_melin_m
    Medlem

…her har de skrevet målene, er også glade for bobles, vi har de fleste, krokodille og elefant er det støtste hit, men de andre er gode at havde med, når de leger, som sædvanlig kun et hurtigt svar, Camilla har andre planer 😉

http://lirumlarumleg.dk/category/Bobles

elin

Jeg synes altså ikke at BOBLES er så gode igen hvis jeg skal være ærlig… Vi har dem og jeg overvejer faktisk at sælge dem fordi vi ikke rigtig får dem brugt (vi købte dem til den første som nu er 3 1/2), eller jo det gør vi, men meget mindre end jeg ville have troet.

Jeg synes også – med tilbagevirkende kraft – at det er virkelig mange penge vi har brugt på det og når man tænker over hvor meget vi har brugt dem så synes jeg at et er spild af penge. Jeg ville i hvert fald ikke bruge så mange penge på noget igen det er vildt overpris (min mening) og jeg tror ærlig talt at man betaler lidt for ‘show-off effekten’.

Knus Moriaugust

jeg elsker bobles … det er dyrt men det er nogle vi kommer til og bruge lang tid fremover ..

de er jo gode til alle alder og vi bruger da selv elefanten til at hvile fødderne på ..

det med prisen er jo en anden ting .. jo det er sgu mange penge .. helt sikkert … men tror også det kommer helt an på børnene , om de kommer til og bruge dem .. for nogle kan lide dem og andre ikke ..

vil sige det kan være at lille manden skal prøve en først ? hvis du kender en som har dem ..

ryszenryszen
    Medlem

Kan se at andre har svaret, men gør det lige alligevel. ;o)

Vores søn er meget glad for krokodillen, ville nok være den jeg købte først, hvis jeg skulle vælge. Trappe den ene vej og bakke hvis man vender den. ;o) Den er 60 cm lang, 24,5 cm bred og 17,5 cm høj på det højeste sted (ved munden) Elefanten er samme bredde, 31 cm høj og 53 cm lang.

Håber I finder noget I synes om og som fungere for jer.

Mette

morigen4morigen4
    Medlem

er ikke til de helt små, men mine “store” unger elsker dem. Vi har krokedillen, hvalen, elefanten og kyllingen og der er slåskamp om dem. De sidder på dem når de ser tv, de tumler med dem, de bygger “jorden er giftig” bane med dem. Ungerne ønsker sig flere, men de er dyre, så jeg tror de må nøjes med dem vi har med mindre der kommer udsalg et sted.

De er ikke så gode at rejse sig op af tror jeg fordi de vælter. De er ikke så tunge. Men trappefunktionen på dillen tror jeg er god når de kan gå. Isabella bruger elefanten til at sidde ved, hun sidder med ryggen inde i det runde hul,men ellers vil jeg mene det er til børn fra 2 år og opefter.

Kh Camilla

sonne38sonne38
    Medlem

Tak for at i delte jeres erfaringer med mig:)

Vi har ikke været ude og snolde endnu, men det ender nok med at vi må eje krokodillen og elefanten;) Og så må vi se om vi mener at de er så skønne at vi bare må eje flere:)

Kh Anett

morigen4morigen4
    Medlem

hvis du kender nogen med LIC kort ( lærere/pædagoger) så er de billigere derude.

elin_melin_m
    Medlem

…hvis nogen skal handle legetøj eller lign., så har denne net-butik -20% på ikke nedsatte varer dvs. f.eks. bobles og det er da værd at tage med eftersom de så godt som aldrig er på tilbud, har kopieret fra den mail jeg fik:

Spar 20% på alle varer indtil d. 7/4-2011 

Fødselsdag
    Vi ved godt, at fødselsdag er et fortærsket udtryk på denne tid af året, men GladeUnger.dk gik i luften 1/4-2007, så vi vil gerne fejre det sammen med vores gode kunder ved at give 20% rabat på alle ikke-nedsatte varer til og med 7/4.

Hvordan gør du?
    Når du har fundet de varer du ønsker, så skriver du ‘Fødselsdag’ i kommentarfeltet i forbindelse med, at du bestiller varerne. Rabatten vil blive fratrukket manuelt. Du er selvfølgelig velkommen til at sende denne mail videre til andre, der kunne være interesseret i det gode tilbud.

Besøg os påGladeUnger.dk
    Fødselsdag

Vi håber, I finder en masse spændende.

Med venlig hilsen
    Lotte og Marlene

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.