Forskrækkelse.. og stadig ikke tryg

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2011 Forskrækkelse.. og stadig ikke tryg

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    ninat01ninat01
    Medlem

Sent i går aftes fik jeg pludselig ret ondt i den ene side og lagde mig på min seng. Sådan en stikkende smerte. Mens jeg lå der syntes jeg at smerten også ligesom dunkede lidt nede over skambenet og jeg ved jo af erfaring, at det er skidt. Jeg blev rigtigt ked af det og tænkte, at nu var det nok slut, men efter ca. 15 min. holdt det op. Der var intet spor af blod, heller ikke her til morgen, men jeg får ind imellem nogle små stik igen det samme sted. Kun lige en antydning, ikke deciderede smerter, men jeg kan jo slet ikke slippe det nu… Jeg er ikke stresset eller andet, der umiddelbart skulle gøre noget. Især denne uge er hård fordi det var 11+3 jeg aborterede sidst (jeg er 11+2 idag ca.).

Er der nogle af jer, der har prøvet noget lignende?

/Nina (ca. 11+2)

MiraogMilleMiraogMille
    Medlem

Det kender jeg ikke lige til, desværre. Medmindre det måske bare er nogle voldsomme ligamentsmerter? De kan være ret lede….

Skal du snart til NF? Så kan du forhåbentlig få vished der. Men så længe der ikke er noget blod, ser det ikke helt skidt ud:)

Krydser fingre!

Mille 7+6.

Helle1981Helle1981
    Medlem

Jeg har oplevet det samme – både som gravid og som ikke-gravid, hvis jeg laver nogle bestemte bevægelser. Det gør pænt ondt som lyn fra en klar himmel, men jeg tror ikke du skal være urolig. Jeg tror, det er ligamentsmerter.

Helle 9+1

ninat01ninat01
    Medlem

Jeg forsøger ikke at lægge for meget i det. Desværre er der stadig 2 uger til nf – meget lang ventetid, synes jeg! Nå, jeg prøver at slå koldt vand i blodet og slappe af. Har været til graviditetsyoga her til aften, og det hjælper altid og giver smil og ro i sjælen 😉

/Nina (ca. 11+2)

Birthe_UBirthe_U
    Medlem

Jeg oplever også stik i skambenet i tide og utide, og har kun oplevet det uden for graviditeten. Så tror bestemt ikke du skal tage det som et dårligt tegn. Jeg oplever også at muskelsmerter omkring hoften kan stråle ind omkring skambenet.

/Birthe

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.