En kort opdatering…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 En kort opdatering…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    ClalotClalot
    Medlem

Her går det bare super med graviditeten. Esther glææææder sig til baby kommer ud. Den vokser som den skal, bokser godt og grundigt rundt der inde – og selvom jeg synes det er hårdt at være gravid 2.gang, så er det jo stadig en fantastisk følelse at mærke den mange gange om dagen.

I dag om 2 måneder er jeg lige gået på barsel og om ca 3,5mdr kommer den lille ud til os:)

Hilsen Lotte (25+2)

LailahpLailahp
    Medlem

Dejligt med en opdatering og at det går godt.

kh Laila

Super dejligt med en update! Jeg kan regne mig frem til at din barsel starter når min slutter. Lidt sjovt at tænke på. Jeg er lidt vemodig at min barsel allerede nærmer sig en ende. Har virkelig nydt at være på barsel / NYDER at være på barsel. Ved I hvad det bliver?

Knus Moriaugust

Hej lotte

dejligt at hører fra dig, har tænkt på dig. Ved i om det bliver en dreng eller pige?

Kunne være hyggeligt at lave et træf igen her til foråret.

her går det fint, der er kun 2 mrd til laura skal i vuggestue, ja og så er min barsel også ved at være slut utrolig så hurtig tiden går.

knus kristine

Tuxen2Tuxen2
    Medlem

Hej Lotte

Hvor er det dejligt at høre at alt går som det skal – og hvor er det vildt at der kun er 2 måneder til du går fra!!

Og ja, jer er enig Kristine. Det kunne være super hyggeligt at ses igen engang til foråret. Jeg lægger gerne hus og have til igen :o)

Knus fra Mette

hejsa

jaaa lad os finde en søndag formiddag at ses når solen skinder og det er lidt varmere 🙂 nogle forslag til datoer?

knus kristine

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.