Er det i orden at være muggen når:

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Er det i orden at være muggen når:

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

– Den længe planlagte kæreste aften i onsdags endte med at vi efter en heldigvis super hyggelig aften kom hjem til mine forældre, der havde babysittet og en halv time efter kaster den store dreng op ud over alt i sengen?

– At der så går et par timer, inden jeg midt om natten også må kapitulere til omgangssyge. Er så sløj at vi må blive en ekstra dag hos mine forældre, da jeg ikke kunne overskue en tur på to timer i bil (+ en time ekstra til alle Thomas frustartioner undervejs).

– at jeg idag er ok, men så meddeler manden at han er sløj… Og i morgen har den store søn fødselsdag og vi får gæster til spisning! Så står man lige der alene om alle indkøb, alt rengøring mm. Heldigvis kunne jeg ikke overskue at lave mad, da alle tanker om mad i går gav mig kvalme, så vi når lige at bestille i sidste øjeblik til 12 pers.

– at manden under indkøbsturen så ringer, og siger at Thomas, der sov, da jeg tog afsted, var vågnet med det samme jeg kørte og havde dårlig mave… æv havde ellers bare gjort alt for at holde mig fra ham da jeg var syg, men det var åbenbart ikke nok 🙁

– så status er nu: et stk syg mand, et stk syg baby, en rask næsten fødselsdagsdreng og en temmeligt stresset mor i et hus, der ligner Jerusalems ødelæggelse og 12 indbudte gæster til i morgen 🙂 Heldigvis bare familie, så de må blive sat i sving, hvis de ellers tør dukke op her i smittezonen…

Men når jeg nu har lukket lidt galde ud, så er det altså helt vildt at min lille Nikolaj / Smuksak / Bugs/ Lajs bliver hele tre år i morgen 🙂 Hold op, hvor har min verden dog ændret sig meget siden den onsdag morgen klokken 11.13 – og hvor er han dog blevet et fantastisk lille menneske allerede 🙂

Lørdagshilsener

Signe – der glæder sig til at ungerne er puttet, så hun kan komme i sving!

Marisen15Marisen15
    Medlem

Kære Signe

Jeg synes det er i orden at være muggen i din situation, men brug hellere din sparsomme energi på noget mere fornuftigt for det tror jeg du får brug for:-) Men et kæmpe tillykke skal din store dreng have og jeg synes også det er sejt at du kæmper dig igennem de her dage med så meget om ørerne.

God bedring og rigtig god fødselsdag til storebror:-)

Knus Maria og Frida

sonne38sonne38
    Medlem

OMG Signe, se at få puttet de unger og sving kosten som havde du aldrig lavet andet:D

Jeg ville bestemt også været noget stresset i din situation, typisk at alle bliver ramt på samme tid:(

Håber du klarer det hele til i morgen uden at få røde stress knopper over hele kroppen, det kunne ellers være et kønt syn;)

Tillykke med bassemanden, stor dreng du har fået dig der.

Håber det bliver hyggeligt og at i når at komme på benene igen.

Kh Anett

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Øv da en omgang der har ramt jer. Jeg håber I alle har været friske i dag så I har kunne holde en stor fest for Nikolaj – TILLYKKE med ham.

Knus Anne-Mette

anakmananakman
    Medlem

TILLYKKE med Nikolaj! Håber han havde en god fødselsdag og at I alle er på toppen igen. Det var da også virkelig uheldigt at I alle skulle rammes af omgangssyge lige op til så stor en dag.

Kh Ana

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej piger,

Så er vi på den anden side 🙂 Heldigvis gik det hele rigtigt godt (det gør den slags jo :-)) Gemalen var nogenlunde ovenpå igår, men Thomas har stadig dårlig mave, men er ikke ked af det, så vi fik trods alt fejret Nikolaj med maner 🙂 Sikke en glad lille dreng han var. Det var skægt at holde fødselsdag i år, hvor han også selv var med på, hvad der foregik. Han var helt obs på at alle gæsterne havde en gave med til ham, så han havde knap nok tid til at hilse på, før han var igang med at pakke ud 🙂

Men vi var nu godt slidte da den sidste gæst var taget afsted. Nu er Nikolaj sendt i børnehave, hvor han blev mødt med flag i hans garderobe og manden er sendt på 2*døgnvagt. Thomas putter i barnevognen udenfor og jeg har benene oppe i sofaen…. ahhhhh stilhed 🙂

Knus og god mandag 🙂

Signe og Thomas 6 måneder idag! (eller det må jo blive idag, når man er født den 31. august).

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.