Så sluttede drømmen for mig..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2011 Så sluttede drømmen for mig..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

.. for 3. gang..

Blev indlagt natten til tirsdag og det var igen ikke som det skulle være.. så nu har de fjernet det og hører altså derfor ikke til i denne gruppe mere.

Vi er heldigvis blevet tilbudt at komme til udredning og finde ud af hvorfor det sker, da det nu er 3. abort i træk.

Håber i andre er mere heldige end jeg – føles efterhånden lidt som om at jeg har trukket nitten!

Held og lykke fremover..

Mvh. Mama-not oktober 🙁

nikkeneje1nikkeneje1
    Medlem

vil dog alligevel give dig et KRAM. Har selv prøvet at miste i uge 11 og ved hvor ondt det gør. At du skal opleve det 3 gange er jo helt umenneskeligt.

Håber de finder ud af noget, så din drøm om en lille bebs snart bliver til virkelighed.

KNUS

Anette

ninat01ninat01
    Medlem

Hvor er jeg ked af at høre det… Det gør ondt helt ind i hjertet! At miste er frygteligt, og at det sker for dig så mange gange er bare uretfærdigt, øv for pokker… Godt at du kan blive udredt! Rart evt. at få nogle svar, eller at få at vide, at du er helt som du skal være og bare har været utroligt uheldig. Jeg kender et par som oplevede 5 aborter før de fik deres 2 drenge, så du må ikke gå helt ned på det her, det skal nok lykkes for jer! Jeg håber, at I passer godt på hinanden og får grædt ud, og at du både fysisk og psykisk snart er ovenpå igen!

Jeg er sikker på, at du nok skal vende stærkt tilbage herinde 🙂 Alt det bedste til jer og held og lykke!!

/Nina

ladygreyladygrey
    Medlem

Jeg er virkelig ked af det på dine vejne. Naturen kan godt nok være grusom. Jeg håber, I kommer igennem det og at I har mod på at prøve igen på et tidspunkt.

Mange hilsner og tanker herfra

Idas morIdas mor
    Medlem

Jeg kan ikke sige noget, der ikke allerede er blevet sagt, men alligevel vil jeg sende dig en masse tanker og den dybeste medfølelse. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må føles. Jeg har prøvet en SA en gang i 11. uge og håber ikke at skulle opleve det nogensinde igen. Håber I kan holde modet oppe.

Mange tanker og hilsener

Idas mor 

Jeg vil også bare sende et STORT kram til dig.

Har desværre også prøvet at miste, dog lidt tidligere. Din stakkel! :,(

Kh. Moriaugust

KalleKarlaKalleKarla
    Medlem

Det gør mig ondt at høre din triste historie.. Det må være så hårdt.. Godt at de forhåbentlig snart får dig ordentlig udredt.

Stort stort kram herfra

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.