Så er barslen slut …

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Så er barslen slut …

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    morigen4morigen4
    Medlem

Og jeg som troede jeg skulle gå og hygge den sidste tid, men nej. Min 3 årige datter var syg hele sidste uge… og natten til i dag gav ikke meget søvn da Isabella var syg og har hostet og snottet og grædt hele natten. Har derefter brugt 4 timer på Skejby sygehus med mine drenge ( nogle undersøgelser de skal til, har været booket længe), køre manden på job, ræse hjem og hente min 3 årige datter kl 12,30 og retur mod Århus hvor hun skulle til ørerlæge kl 13. Nåede det lige… så hjem igen…. Isabella har brugt halvdelen af dagen i autostolen og var til sidst pænt utilfreds, så resten af dagen har vi tilbragt under dynen med tegnefilm.  Jeg skulle have været ude med min 3 årige til gymnastik fra 15-16 men magtede det ikke. Isabella var træt og sur. Min store dreng er heldigvis selv cyklet til spring gymnastik her kl 17, nu venter jeg på han kommer våd og kold hjem  til et varmt bad og aftensmad.

Sikke en dag pyha. Det bliver helt rart at komme på job og ” slappe af”. Ikke fordi jeg slapper af på job, der er nok at lave, men det er anderledes travlt end at være husmoder med 4 børn.

I næste uge starter Isabella i dagpleje, drengene starter i sfo og vi får en mere struktureret hverdag. Indtil da passer min mand og min mor ungerne mens jeg arbejder.

Tvivler på jeg bliver vildt aktiv herinde det næste stykke tid, men skal nok lade være med at glemme jer helt.

Kh Camilla

Tænk at du allerede skal starte på arbejde igen. Jeg starter først en gang i maj men føler at det er lige om lidt…

Ønsker dig en rigtig god jobstart. 🙂

Kh. Moriaugust

det var nu kort tid derhjemme synes jeg .. men nok også dejligt nok at være på job igen .. 

skal selv gå hjemme til 1 septemper .. så er lille pigen 1 år og 11 dage .. 

sonne38sonne38
    Medlem

Håber at Isabella får en god DP start og du får pustet ud de timer du er på job:)

Der er nok at se til med 4 unger som du skriver og det kan være rart at komme på job og dermed samle lidt kræfter til ungerne derhjemme.

Håber at du alligevel finder tid til os i august;)

Kh Anett

kiskis
    Medlem

Hej mor til 4, håber du får en rigtig god start på arbejdet, ja det kan lyde skørt men det kan være helt befriende at komme på arbejde og møde voksne hver dag, så får man mere overskud til alle børnene når man kommer hjem og har oplevet lidt nyt. Jeg starter i juni så jeg har jo lang tid igen, men glæder mig allerede til at komme afsted igen. Kis

morigen4morigen4
    Medlem

Skal nok finde tid til jer 🙂

Det var dejligt at starte op, selvom der nu er sket rigtig mange nye ting, meget nyt at sætte sig ind i, så det er næsten som at have fået et nyt job.

Dejlig at lave noget andet, få mine tanker væk fra børn, hus, rengøring osv…. og selvom jeg er træt når jeg kommer hjem, så er jeg glad træt.. og har mere overskud til ungerne end jeg har når jeg har været hjemme hos dem hele dagen og også er træt.

Kom hjem her kl 16 og har bagt vandbakkelser med de store, nu står kyllingen i ovnen, ungerne leger og mor har lidt pc tid. Isabella sover, så der er fred og ro i huset. Hun er desværre stadig syg og hoster og hoster. Min mand havde begge piger til læge i går. Den store skal have dræn i ørerne her om 3 uger fordi hun hele tiden får mellemøresbetændelse. Hun har nærmest ikke været i børnehave siden oktober, hun er syg konstant. Isabella er bare alm forkølet, men jeg var lidt bange for om det var lunge betændelse når hun hoster så meget, men heldigvis ikke. Hun starter i dagpleje på tirsdag- forhåbenligt.

Grød osv nægter hun stadig at spise den lille stædige bandit- jeg får det hele lige i hovedet igen. Hun brækker det op hvis hun når at synke noget. Hun vil bare ikke have det. Har prøvet alt- hjemmelaver, færdigkøbt, grød, mos… ja, alt. Med smag, uden smag…. heller ik gulerods stave eller brød hapser vil hun have. Nix, smider det fra sig….

NÅ, må hellere ud og se til maden…

Kh camilla

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.